Budowa stron internetowych

MOPS Zielona Góra
MOPS Zielona Góra
Niełatwa próba zmierzenia się z rozległą materią informacyjną urzędu co do którego treści należało uwzględnić mobilność odbiorców i łatwość nawigacji. Wykorzystanie akordeonowych menu i graficzno-skrótowej nawigacji wspartej ujednoliceniem kolorystycznym uporządkowało oraz uwspółcześniło przekaz. Kolorystyka schludna z akcentami żółtego koloru jako motywu przewodniego miasta i województwa doskonale odnalazła się w podkreślaniu aktywnych punktów na stronie. Wzmocnione kluczowym zdjęciem alegorycznie podsumowującym zadania ośrodka.
Sklep Młodzi Artyści
Sklep Młodzi Artyści
Strona pozbawiona celowo grafiki. Absolutna koncentracja na produkcie będącym utworami muzycznymi. Możliwość odsłuchania krótkich zajawek, a docelowo pobranie zamówionego utwory w postaci pliku. Absolutny minimalizm i koncentracja na sednie sklepu. Muzyka i dźwięki we wszelkich odmianach poukładane w dwupoziomowe, równoległe merytorycznie, menu. Asceza grafiki wynika m.in. z różnorodności okładek, które nieprzytłumione wchodzą na pierwszy plan, stanowiąc przy tym estetyczny przerywnik i ozdobę.
Bikeee
Bikeee
Świat elektryczny, nowoczesnych rowerów wspiera równie dynamiczny wizerunek. Mocno uzdjęciowiony z żywym soczystym niebieskim kolorem nie pozostawia wątpliwości co charakteru przekazu, który dodatkowo wzmocniony prostymi nagłówkami łatwo prowadzi internautę po swojej zawartości. Odpowiednio dobrane fotografie budują odpowiedni entourage i klimat wokół prezentowanych produktów, te podzielone na kilka rodzin w czytelny sposób nawigują nas między poszczególnymi wariantami.
Hillux
Hillux
Modernistyczne spojrzenie na prezentację szerokiego zakresu działań firmy. Schematyczna struktura firmy nawiguje po ofercie zarówno w sposób funkcjonalny jak i poprzez związanych z nią menadżerów. Całość utrzymana w związanych z logo kolorach, tworzących kojącą atmosferę i przyjazny przekaz. Ten ostatni wzmocniony infografikami, które odnosząc się do kluczowych przewag konkurencyjnych i walorów informacyjnych pozwalają jednym rzutem oka na ocenę oferowanych warunków współpracy.
Mineralia
Mineralia
W świecie skał i minerałów pozwala odnaleźć się sklep internetowy dedykowany tejże branży. Łatwa i czytelna nawigacja, podobnie z graficznymi przyległościami, mają nie dominować nad zdjęciami produktów, bowiem to zdjęcia są clou sprawy, magnesem przyciągającym wzrok i będącym głównym prosprzedażowym czynnikiem. Jedynie delikatne szarości przełamują monotonna biel, jako dopełnienie tu i ówdzie odcinając poszczególne bloki informacji od siebie. Ciepło ziemiste elementy w logo i niektórych nawigacyjnych punktach dosmaczają i podkreślają szczególnych charakter tychże punktów.
The Droshkoov Theatre
The Droshkoov Theatre
"Teatr swój widzę ogromny..." taka też i była praca nad stroną zielonogórskiego teatru. Od subtelnego acz charakternego wizerunku po system rezerwacji miejsc i biletów na sali wraz z weryfikacja i skanowaniem biletów smartfonem. Po drodze ocierając się o rafy estetycznej materii, które zawsze ze względu na swą niedoskonałość warte byłyby być udoskonalone. Walka wizerunku z informacją zaoowocowała mariażem czerni i czerwieni, nadając dynamiki w mrocznym jak sala, podczas spektaklu, otoczeniu. Duże przestrzenie, poprzetykane ujednoliconymi w stylu zdjęciami porządkują przekaz i dodają mu ekskluzywnego rozmachu, jaki można osiągnąć w każdej branży, jednakże ta artystyczna jest wyjątkowo wdzięczna.