Budowa stron internetowych

Jeżeli poszukujesz informacji jak powinno budować się strony internetowe bo jesteś niezadowolony ze swojej obecnej strony lub potrzebujesz wykonać nową witrynę to dobrze trafiłeś! Od 2002 roku zajmujemy się budową i programowaniem stron internetowych i chętnie przeprowadzimy Ciebie przez ten proces.

Dla kogo jest ta strona?

To nie łatwe, uświadomić sobie, że w znakomitej większości przypadków strona internetowa nie jest dla Ciebie czy projektanta/programisty, ale dla Twoich odbiorców i klientów. Dlatego budowanie odpowiednich mechanizmów na stronie nie powinno polegać na prezentacji umiejętności grafika czy programisty, ale też nie powinno być zbytnio nacechowane indywidualnymi potrzebami zleceniodawcy, szczególnie w zakresie technologii i wizerunku przyszłej strony. Stety lub nie, jeżeli grupa docelowa żąda żółtych pasków na czerwonym tle, to wskazanym będzie takowe umieścić Oczywiście należy podnosić poprzeczkę i stawiać ją minimalnie wyżej niż można by wnioskować ze średniej oczekiwań, ale mocne jej przesunięcie będzie przeciwskuteczne.

Doświadczenie zleceniodawcy

Mało, którą firmę stać finansowo i mentalnie na badania segmentów swoich odbiorców. Najczęściej decyzje podejmowane są na bazie doświadczenia i intuicji zleceniodawcy z mocnym wsparciem z naszej strony. I nie jest to złe rozwiązanie, bowiem nieprawidłowo przeprowadzone badanie to znaczny koszt i nieefektywna strategia. Dlatego im większe doświadczenie osoby zainteresowanej, wsparte „otwartą głową” tym lepszy rezultat końcowy. Idealną sytuacją jest, gdy spojrzenie strategiczne na firmę łączy się z codzienną taktyką i rutyna w komunikacji Klienta ze swoimi Klientami. Wówczas można weryfikować założenia o dotychczasową praktykę. Ten etap koncepcyjny jest często niezauważany i niedoceniany, a to od jakości wymiany myśli zależy powodzenie przyszłego projektu.

Badania użyteczności strony – UX

W zakresie ergonomii przekazu chodzi o to by dać odbiorcy nie to czego chce, ale czego potrzebuje. To pozornie „gryzie” się z założeniami z wcześniejszych podpunktów, ale tylko pozornie. Chodzi bowiem o percepcję użytkownika, która jest ograniczona, do tego rządzi się specyficznymi prawami. Dla przykładu Europejczycy i szeroko pojęte kraje kultury Zachodu „czytają” zamknięte przestrzenie kartki czy ekranu, od lewego górnego ekranu do prawego dolnego. Oznacza to, że najważniejsze elementy powinny znaleźć się w… lewym górnym rogu. Tak konstruuje się nie tylko strony na których w tym miejscu widnieje na ogół logo i nazwa firmy, ale też układ zegarów i mierników na tablicach w elektrowniach atomowych czy innych miejsca nadzoru z dużą ilością informacji.
Obecna technologia pozwala mierzyć ruchy gałki ocznej i to jak wzrok „biegał” po stronie. Praktyczne badanie potwierdzają ww zachowanie użytkowników, dlatego względna znajomość zagadnie z obszaru UX jest niezmiernie przydatna przy budowie stron internetowych, ale jak to zwykle bywa, dawkowanie stanowi o tym czy coś jest lekiem czy trucizną.

Cele strony internetowej

To z jednej strony niby oczywiste, że strona powinna zwiększać dobrostan firmy i przysparzać dochody, ale różne są drogi osiągania tego celu. Dwie podobne firmy, reprezentujące tą samą branżę mogą mieć zupełnie różne strategię i w jednym przypadku strona może być wsparciem grupy handlowców odwiedzających swoich Klientów w drugim przypadku to mocno reklamowany w internecie cennik towarów/usług ze wsparciem pozycjonerskim.

Zatem na etapie budowania strony internetowej należy umiejscowić stronę w dalekosiężnej strategii firmy i nierzadko ustawić ją w centrum działań.

Zwykły programista nie wystarczy

Powyższy przykład odsłania kwestię uzmysłowienia sobie, że w przypadku tworzenia skutecznej strony internetowej „zwykły programista” czy też ambitny student informatyki może nie wystarczyć. Rozumienie przepływów informacyjnych w firmie jak również lokowanie firmy w otoczeniu biznesowym i odpowiednia tych danych interpretacja jest niezbędna do podejmowania efektywny decyzji i strony, która zmierzy się skutecznie na rynku z konkurencją i oczekiwaniami klientów.
Potrzebna jest wiedza, doświadczenie i otwartość na ciągle zmieniające się technologie i trendy w obszarze marketingu internetowego, a to może zapewnić tylko doświadczony partner. Czy można mieć tanie strony www bez utraty jakości?

zapytaj o wycenę

Max Reklama

Wszystkie elementy osadziliśmy w naturalnej przestrzeni koloru niebieskiego i zielonego, które przekonują że jest to dobry czas na zrealizowanie pełnym polotu i finezji pomysłów. Reklama to nieustanne dążenie do doskonałości w kolejnych realizacjach, jest to droga pełna kolorów, życia i nowoczesnych ideii.

Osiedla Kolorowe

Wzrok użytkownika przyciąga wyindywidualizowany czerwony domek, który swą nowoczesną elegancją wyszedł o krok do przodu. Pewny siebie, pełen temperamentu, realizuje swoje plany we wszechobecnej bieli.

Najładniejsi

Duch Hypnosa,ukryty w horyzontalnym banerze doskonale ukazuje jak cudowne mogą być sny i marzenia. My tylko osadziliśmy tę wizję w relaksującej zieleni, ze szczyptą złota, bo wiemy że życie też jest piękne.

Szkoła rodzenia Ksenia

Cóż ważniejszego w życiu, jak nie rodzina. Codzienne obcowanie z jej członkami, ale i moment jej powstania. Design odpowiada tym chwilom, nawiązując do nich swoją czystością i delikatnymi kształtami.To miękkie kolory i zaokrąglone formy podkreślają kobiecą naturę strony. Dodatkiem jest uspokajająca swym kolorem czcionka.

Centrum Handlowo Budowlane Gaja

Podstawą solidnej budowli są nie tylko ukryte fundamenty, ale i najwyższej jakości materiały z których ona się składa. Czytelny, animowany baner horyzontalny ukazuje solidne i lojalne podejście do klienta.

RM-Warbet

Kwiaty towarzyszą wielu wspaniałym chwilom naszego życia. Aby utrwalić ich znaczenie, całość projektu osadziliśmy w czerni przeplecionej florystycznymi kształtami. Klasa i elegancja, ujawnia się w srebrnym logo firmy, a realistyczny baner sprawia, że niemal wyczuwalny jest zapach kwiatów.

Przyprawy Ada

Rozbudziliśmy zmysł smaku jego graficzną manifestacją. Proces metamorfozy zwykłego kurczaka w iście arkadyjską ucztę, ujawniliśmy w banerze górnym, podkreślając gastronomiczny charakter strony pomarańczowymi wstawkami.

Meble 24

Lekka, pastelowa, niedookreslona zieleń. By zdynamizowac odbiór, zaprezentowana harmonia przelamana zostala asymetrycznymi elementami nawigacyjnymi.

Kadam

Ciekawe zdjęcia budynku firmy i samochodowej floty zdeterminowały strukturę strony. Wokół animowanego baneru orbitują pozostałe informacje począwszy od tła z umiejscowionymi na nim drogowo-transportowymi motywami, monochromatycznej jego kolorystyki, dającej się odróżnić od produkcyjnych stron wykorzystujących tą barwę, po układ i hierarchię tekstów opisujących działalność, ofertę i historię firmy.