Budowa stron internetowych

Transport Spedycja Grabowski
Transport Spedycja Grabowski
Strona kafelkowa z rozkładem informacji w postaci kolażu zdjęć i tekstów współdzielących niektóre zdjęcia, dzięki czemu widać więcej elementów danego ujęcia. Dominanta koloru czerwonego, wynikającego z barw firmowego logo, wsparta jest dopełniającymi szarościami, przechodzącymi w biele nawiązując do koloru floty firmowej. Prosty przekaz i szybkość dotarcia do informacji ma na celu zaoszczędzić czas internautom. Dostępne jest również menu klasyczne w górnych rejestrach strony.
Kappema
Kappema
Nie jesteśmy jedyni, którzy kładą kafelki w Niemczech, dla odróżnienia te są wirtualne, oparte o dość surrealistyczną koncepcje betonowej fali w mało naturalnej, ziemskiej atmosferze. Zbiega się ta wizja z "innością" samego produktu, który przełamuje nieco tradycyjne pojęcia w budownictwie. Innowacyjnością i prostotą otwiera nowe możliwości w "stawianiu ścian". Collage bezpośrednio nawiązuje do fali i w swojej wymowie okrasza ją emanacja męskiej, budowlanej wyobraźni podlana żółtym sosem z logo firmy. Pozostałe elementy wpisują się w opracowaną przez nas koncepcje utabloidyzowanego przekazu informacji.
Ajgroup
Ajgroup
Korporacyjna wizytówka ze wsparciem "struktury stron rozproszonych". Modernistyczna wizja kafelkowa, dopasowująca się do urządzeń mobilnych, o surowym przekazie w postaci losowo wybranych zdjęć w tle, podkreśla mocny, męski charakter ekstremalnych warunków do jakich przeznaczony jest oferowany asortyment produktów. Prosty graficzny przekaz nawigacji na poszczególnych podstronach wspierają dodatkowe elementy graficzne szczególnie produkty za pomocą zdjęć przybliżają charakter asortymentu, dalej prowadząc na platformę produktową, którą w kolejnych krokach wzmacniają strony satelity skoncentrowane na wąskim asortymencie.
Szajner Consulting
Szajner Consulting
Projekt, pod względem struktury, inspirujący się układem iPada. Pozostając w kafelkowo-piktogramowej konwencji, wykorzystuje proste skojarzenia zobrazowane w postaci ikon zwieńczającej poszczególne działy. Kolorystyka brązowo-złota, oddaje ciepły charakter przekazu, ale z pewną nutą powagi i dystansu, podkreślającego profesjonalizm usług. Prosta forma i ascetyczna grafika ma na celu koncentracje klienta na treści zawartej na stronie. Minimalizm wynika z grupy docelowej, dla której popularne "chwyty" marketingowe mogą być przeciwskuteczne.
Naklejki Sangraf
Naklejki Sangraf
Kafelkowa odsłona internetowej witryny producenta naklejek. Wykonana wraz ze zdjęciami. Celowym zabiegiem było uwspólnienie formy prezentacji poszczególnych działów i tak te stricte produktowe są dużymi kafelkami z podobnie wykadrowanymi zdjęciami, z małą głębią ostrości. Dzięki czemu obrazki przedstawiające różne produkty sprawiają wrażenie uporządkowania, szczególnie w kontekście kafelków nawigacyjnych nie produktowych zaprezentowanych w formie piktogramów dzięki czemu od razu uwypuklają swój odmiennej merytorycznie grupy nawigacyjnej.