Budowa stron internetowych

Summertime Apartamenty Łagów Lubuski
Summertime Apartamenty Łagów Lubuski
Eklektyczy, z dużym naciskiem na postmodernistyczne trendy, projekt strony internetowej, bazujący na triadzie; kluczowych zdjęć ośrodka i okolic, ascezy szarości w tle z przebijającym akcentem struktury papieru oraz ozdobnej czcionki, która okala główną grafikę, nadając również przekaz informacyjny w treści jaką ze sobą niesie. Praktyczne centrum strony www hotelu wymienia się w zależności od podstrony na której się przebywa, ale bez ingerencji w zwartą graficznie i merytorycznie strukturę zdjęć na zewnątrz pierścienia. Dzieki temu osiąga się harmonię przekazu bez utraty warstwy informacyjnej dając możliwość dalszej elastycznej rozbudowy serwisu.
Oscar Nieruchomości
Oscar Nieruchomości
Ciepła kolorystycznie w przekazie, strona, koncentrująca się w grafice na wartości informacyjnej, zdjęcia czy też inne elementy graficzne stanowią dopełnienie przekazu. Wspólnym mianownikiem w tym kontekście, pojedynczych szczegółów są zaokrąglenia, łagodne kształty i konweniująca z taką formą, czcionka zwieńczająca kluczowe obszary informacyjne strony internetowej. Asymetryczność banera głównego z nawigacją ofertową ma na celu nadanie nieco dynamicznego akcentu bez wykorzystania animacji oraz odróżnienia jej od innych grzecznie poukładanych stron internetowych, oczywiście bez utraty warstwy informacyjnej.
Edukacja Odpadowa
Edukacja Odpadowa
Spójna merytorycznie z treścią, grafika strony internetowej, fokusuje charakterystyczne elementy działalności fundacji w kolażu zwieńczającym witrynę. Schludna, nienarzucająca się forma podkreśla informacyjny charakter portalu. Dzięki czemu wielość tekstu, szczególnie w aktualnościach nie zostaje przysłonięta przez zbędną grafikę. Dominująca biel dodatkowo podkreśla czystość przekazu i intencji w działaniach podmiotu. Niewielki zmieniający się baner ze zdjęciami, pozwala wzbogacić treść o dodatkowe walory estetyczno-informacyjne nie porzucając ww założeń towarzyszących projektowaniu layoutu strony www.
Plastmat
Plastmat
Bogata oferta w schludnym opakowaniu. Mnogości planowanych asortymentów i ofert towarzyszy dopełniająca grafika wsparta na ograniczonej liczbie braw, spójnych z kolorami firmowymi. Dzięki temu zdjęcia i oferta produktów nie mając graficznej konkurencji dobrze prezentują się w layoucie serwisu. Całości dosmacza zdjęcie w tle, w lekki sposób nawiązujący do otworów okiennych czy drzwiowych. Dzięki powtarzalności tego wzoru warstwa informacyjna nie dominuje nad przekazem estetyczny, w którym to celu została użyta, zarówno w niedopowiedzianej, przyciętej od góry formie jak i w skromnym graficznie entourage, nawiązując do kolorów strony.
Exspace
Exspace
Rządzące się swoimi prawami kształtowanie portali internetowych fokusuje się głównie na nie zepsuciu i ogarnięciu czytelności nadmiaru informacji, stąd białe, czyste, gazetowe tło ze stałym menu górnym, niezależnie od wysokości strony na której się przebywa. Stałe elementy nawigacyjne i informacyjne strony internetowej są pochodną kolorów logo - magenty i szarości, dzięki czemu wielokolorowe elementy zmiennej treści nie są zdominowane przez raz poznane już "stałe fragmenty gry".
Alla Rose
Alla Rose
Modernistyczna z nieco futurystycznym zacięciem wizualizacja, która w oparciu o makro zdjęcie drinku, stanowiące tło strony obrazuje styl życia w ujęciu makro, związany z drinkiem. Bogactwo i highlife dodatkowo podkreśla fakt przeznaczenia produktu na rynki bliskiego wschodu, szczególnie kraja arabskie, gdzie róża i jej synonimy są wysoko i pozytywnie cenione. Novum w prezentacji energy drinków są również zdjęcie, w których kolor znajduje się na granicy śladowości, wpisując się w ograniczoną paletę użytych barw.
Alma Decoria
Alma Decoria
Ascetyczna forma wyrazu, będąca w kontrze do barokowego charakteru produktów opiera się o głęboki biskupi kolor, nadając tym samym stronie ekskluzywnego rysu, wykorzystującego skojarzenia ze bogactwem i przepychem. Podobne znaczenie spełniają dobrane, w treści i menu, czcionki, które pozostając w internetowych standardach, nie są zbyt często używane, przez to podkreślają unikalność wizerunku. Eklektyczności strony dodaje modernistyczny układ z asymetrycznym wyróżnieniem treści, dzięki czemu można było nie korzystać ze zdjęć, zadowalając się ich prezentacją w katalogu produktów.
Oś-Eko
Oś-Eko
Grzecznej i dobrze ułożonej stronie towarzyszy zdecydowany i mocny charakter w postaci ograniczonej ilości użytych kolorów, do tego wzmocnienie określonych, zamkniętych obszarów przeznaczonych na poszczególne elementy informacyjne. Schemat przełamuje w delikatny sposób znajdujący się w tle floral, które subtelnie nawiązuje do przedmiotu działalności firmy, związanej z przyrodą, naturą, środowiskiem. Jego rozmach i uproszczenie wpisuje się w we wcześniej określoną linię graficzną strony i podobnie jak zdjęcia, łączą biznes z ochroną środowiska.
Geroil
Geroil
Aseptyczna strona internetowa z graficznym rysem stylu korporacyjnego i stylistyce największych w postaci BP czy Shell. Celowa projektowa asceza ma podkreślić i skoncentrować uwagę internauty na zawartości merytorycznej serwisu, jedynym estetycznym odwołaniem do wyższych potrzeb jest baner graficznych, którego wymienialna zawartość w obrazkowy sposób zbliża nas bez czytania do zasadniczej treści strony. Gdzieniegdzie drobne elementy kolorystyczne w postaci czerwonych kwadratów sugerują jakiś istotny element nawigacyjny strony.
Znajdź w Zielonej
Znajdź w Zielonej
Wpisując się w bogatą historię serwisów ogłoszeniowych po raz kolejny dołączyliśmy do grona absolwentów tego kierunku starając się zostawić swój ślad w webowej historii. Portal ogłoszeniowy usług z rejonu Zielonej Góry został okraszony spójną, z nazwą miasta kolorystyką i symbolicznym ujęciem kluczowej czynności w postaci dominującego zdjęcia poszukiwacza, everymana. Portal ogłoszeniowy mimo, że wymusza dość oszczędne posługiwanie się graficznymi elementami to wychodząc na przeciw co raz większym monitorom zagospodarowuje lwią cześć górnej części serwisu dzięki czemu charakterystyczne elementy pozwalają trwalej zapaść w pamięć odbiorcom.
Ate Sp. z o.o.
Ate Sp. z o.o.
Mocne technologiczno-elektroniczne akcenty w podprogowej formie tła strony, oparte o szary kolor, jako dominantę w całym wizerunku strony oddają ducha firmy, która łączy w usługach mechanikę z elektroniką, wykorzystując ją na codzień w pracy przy rogatkach, trakcjach i otoczce towarzyszącej infrastrukturze kolejowej. Szarość przełamana w niektórych elementach kolorem niebieskim, pochodną logo. Zdjęcia w przestrzennym charakterze pozwalają lepiej wyeksponować swoją treść na abstrakcyjnym podkładzie tła górnych obszarów strony.
Carboholding
Carboholding
Seria stron holdingu oparta o podobna strukturę graficzna rozróżnianą kolorem elementów nawigacyjnych oraz zmiennymi zdjęciami w banerze górnym. Ze względu na swój międzynarodowy i korporacyjny charakter webdesign przyjął aseptyczną formę inspirowaną prostymi wzorami taki gigantów jak shell czy bp. Czytelność i łatwość nawigacji dominowała przy projektowaniu, walory estetyczne skupiają się na wybranych zdjęciach w banerze. Pozostałe serwisy utrzymane w podobny stylu to Carbo Eco, Lubstal i Carbo Huc.
Lubuskie Remonty
Lubuskie Remonty
Dynamiczny przekaz layoutu, ze szczególnym podkreśleniem "elementu ludzkiego" jako leitmotivu zarówno na stronie jak i w pozostałych materiałach reklamowych firmy, stanowi rozpoznawalny znak, podobnie jak oponowy stworek michelina czy jabłko w applu. Webdesign poza górnymi częściami strony stanowi prostą, czytelną kompilacje kolorów i czcionek użytych powyżej. Sama czcionka nagłówków i kluczowych elementów nawigacyjnych swoją stylistyką nawiązuje do oficjalnej czcionki województwa lubuskiego, podkreślając tym samym regionalnych charakter przedsięwzięcia.
Klimek Serwis
Klimek Serwis
Wyspecjalizowana, w supporcie technicznym branży piekarniczej, jednostka zajmuje się szeroko pojętym wsparciem, stąd też mocne akcenty w postaci dużej, ciężkiej czcionki z najważniejszymi informacji oraz szarej apli w tle. Jedynie w górnej części banera z akcentem wnętrza piekarni, dla zobrazowania potencjalnym internautom docelowego miejsca pracy, ale bez skupiana uwagi na konkretnej czynności, która wydobyć można z oferty dla odróżnienia wyodrębnionej zarówno kolorystycznie jak i przestrzennie. Ważny element stanowi błyskawiczna reakcja firmy na awarię, dlatego informacja ta została umieszczona centralnie jako magnes pozwalający przykuć uwagę klientów i nakłonić ich do zapoznania się kompleksową ofertą.
Zauberbraut
Zauberbraut
W zlaicyzowanych społeczeństwach zachodu młode panny nadal marzą o bajkowym ślubie w niepowta-rzalnym anturażu, który buduje między innymi suknia ślubna wraz z dodatkami. Strona Zauberbraut odwołująca się do tej potrzeby wykorzystując dość ascetyczną formę przekazu wynikającą z dominanty głównego zdjęcia, będą-cego leitmotivem wizerunku i jednocześnie misją firmy. Design strony to balans między obecnie obowiązującą stylistyką w branży na rynku szwajcarskim a potrzebą wyróżnienia się pośród dość licznej konkurencji. Dlatego otoczenie nawigacyjne posługuje się jednym dodatkowym kolorem tak by prezentowane zdjęcia były wyekspo-nowane w najlepszy z możliwych sposobów. Rozświetlone szarości mają za zadanie przełamanie, naturalnie nasuwającej się bieli, by uniknąć monotonności przekazu.
Holz Treppen 1
Holz Treppen 1
Nie tylko polscy hydraulicy są znani poza naszymi granicami. Strona szczecińskiego stolarza wspiera działania zarówno na rynku lokalnym jak i na terenie Niemiec. Stąd nieco blokowe potraktowanie zawartości strony, częściowo wynikające z materiałów wyjściowych w branży stolarskiej, częściowo z potrzeby uporządkowania na wzór pruskiego Ordnungu. Kanciastość layoutu wspiera odpowiednio dobrana czcionka mająca podobny charakter i wpisująca się w całość wizerunku. Techniczny charakter przedsięwzięcia podkreślają asymetryczne bloki szarości widoczne na szerszych monitorach, nawiązujące do stylu zdjęć z banera górnego.
Styl Dziecka
Styl Dziecka
Ciepła, pełna ożywczej świeżości, wielokolorowa wizualizacja dziecięcego sklepu, zdominowana przez biel z bogatymi akcentami zielonych, niebieskich i czerwonych dodatków. Clou designu stanowi zwieńczający baner główny z kolekcją tematycznych zdjęć determinujących tematykę strony. Płynne przejścia tonalne, łuki w tle strony jak i gładkie zaokrąglenia przycisków nawigacyjnych i ramek zdjęć charakteryzują kobiecy, przyjazny przekaz layoutu pozwalający dobrze odnaleźć się w takiej stylistyce potencjalnym klientkom sklepu.
For-Tel
For-Tel
Minimalistyczna projekcja działań organizacyjnych związanych z dość wirtualną branżą telekomunikacji. Z takie szerokiego spektrum skojarzeń wbrane zostały elementy związane z geograficznymi skojarzeniami, szczególnie w aspekcie całego globu. Dynamika, ruch i duża niekreśloność tej symbolika zawiera się w banerze, którego zadaniem jest tworzyć przerywnik graficzny stanowiący bazę dla informacji sprzedażowych i organizacyjnych. Wielość kolorów na stronie jest pochodną wcześniejszego logo i dopełnia całość prowadzonej linii graficznej firmy nie zmniejszając jednak czytelności zawartych informacji.
Sami Swoi
Sami Swoi
Strona internetowa oddająca po części jedną z ważnych cech branży, czyli "spożywczą czystość". Gdzieniegdzie przełamana czerwonymi elementami, które powołując się na kasus używanych przez sieci fastfoodów czerwieni, spełniają podobną rolę w serwisie Samych Swoich. Neutralnymi szarościami dopełnione zostają mniej istotne elementy, ale dzięki jednolitemu tłu, nadal czytelne. Baner główny - miejsce na samodzielną wymianę wieńczących zdjęć na drugim planie w stosunku do zapraszającej ekspedientki, obrazuje po części asortyment, po części charakter zadań sieci Sami Swoi.
Leroy Łukasiewicz
Leroy Łukasiewicz
Modernistyczna wizualizacja layoutu wpasowuje się w księgowo-rachunkową branżę jaką reprezentuje strona. "Poukładanie" i szczelne wypełnienie, nawiązuje zarówno do tabel bilansu oraz ksiąg rachunkowych jak i szeregu dokumentów na półkach towarzyszących tego typu działalności. Szara matematyczna rzeczywistość przełamana została żywą zielenią, budującą pozytywny przekaz kierując podświadomie uwagę internautów na logo firmy i zakorzeniając informację firmie Leroy & Łukasiewicz.
Quadrat
Quadrat
Ciepły minimalizm w ponowoczesnym świecie eklektycznych wizji stron designerów wnętrz. Mniej znaczy więcej - ta maksyma jest lejtmotywem przyświecającym działaniom firmy jak i konstrukcji strony. Szarości oddające techniczne aspekty projektowania przełamane zostały burgundowymi dodatkami w ilości niezbędnej do sprawnej nawigacji i prezentacji clou działań designerki. Prostota przekazu dodatkowo podkreśla zawartość merytoryczną serwisu zaprezentowaną w postaci zdjęć realizacji i pomysłów na wnętrza.
Nurek
Nurek
Nie do uniknięcia na stronie branży płetwonurkowej, asocjacja niebieskości z głębią morskiej otchłani to aksjomat towarzyszący wszelkim przejawom podwodnych działań w internecie. Podobnie i w tym przypadku deep blue przełamany ostrym akcentem w postaci logo i nawigacji kierującej do koszyka, ponadto całości dopełniają zdjęcia uzupełniające wrażenie morskiej toni i kolorystycznie związane z wyznaczoną przez tło i logo linią graficzną mocniejszych akcentów kolorystycznych. Całość lekko zawieszona w wodzie vide leitmotiv zdjęcia z banera zwieńczającego witrynę.
Kuchnie Eckert
Kuchnie Eckert
Schludna w wyrazie wizytówka z rozbudowaną galerią realizacji. Mocne, zdecydowane kolory oddają temperament firmy. Eklektyczność wizji wynika z wielonurotowego zakresu oferty, stąd akcent położony na proste jak schemat wizualizacji mebli, linie i figury, które w asymetryczności nadają dynamiki dodatkowo wzbogaconej przestrzennym wizerunkiem baneru głównego z wyekstrahowanym przykładem targetu - męsko damską parą, w który to target celuje firma. Clou oferty nadają realizacje i to im podporządkowana jest merytoryczna pozostała część, a w zasadzie jej brak, serwisu.
Franfurt-Słubicer Kooperationszentrum
Franfurt-Słubicer Kooperationszentrum
Neutralne szare tło to konformistyczna próba pogodzenia gustów niemieckich i polskich odbiorców, na którym dodatkowemu podkreśleniu zyskują zdjęcia, jako uniwersalna dla Polaków i Niemców forma przekazu dokonań prezentowanej organizacji. Nieco polotu nadają delikatne chmury w górnych rejestrach strony, poszczególne zaś elementy włącznie z banerem ułożone w grzecznym porządku w odpowiednich przegródkach. Ruchomy baner wieńczy wielowątkowe obszary, w których działa FSK.
Erserwis
Erserwis
Mroczny, głęboki klimat przekazany przez dominantę czerni oddaje specyficzny charakter usług firmy. Zwieńczeniem layoutu jest zdjęcie, które wzbogacone delikatną animacją padających promieni słonecznych podkreśla unikalny charakter prac. Pozostałe elementy kolorystyczne są pochodną barw logo i odmian szarości, dzięki czemu techniczny aspekt usług wpisuje się w graficzną linię strony. Gdzieniegdzie monochromatyczna wizja przełamana została czerwonymi akcentami dla podkreślenia wagi poszczególnych elementów.
Butikhostel
Butikhostel
Charakterystyczny, zapadający w pamięć kolor layoutu strony, wypala w postaci powidoków swój wzór na tle szeregu innych konkurencyjnych wizerunków hosteli. Do tego jasna, przejrzysta forma nawigacji, zrozumiała dla wielonarodościowej grupy klientów nie pozostawia wątpliwości co do sedna działalności bez potrzeby rozpraszania treści strony na choćby atrakcje regionu czy miasta, pozostawiając te informacje innym serwisom bądź też licząc na wcześniejsze działania w tej materii internautów.
Pracownia Forma
Pracownia Forma
Ogniście dynamiczny projekt strony agencji reklamowej, odwołujący się do łacińskiego znaczenia słowa reklama (reclamo, reclamare), które oznacza krzyk. Minimalizm pozostałych form został jedynie li delikatnie przełamany drobną animacją, podkreślając interaktywny charakter firmy oraz wzmacniający wrażenie trójwymiarowości grafiki. Kolorystka strony dobrana do stroju dziewczyny jaki i do przekazu jak się za każda reklamą kryje, akcji i działania na którym na ogół reklamodawcom zależy.