Strona internetowa dla dewelopera
Chciałbyś posiadać czytelną, atrakcyjną i skuteczną stronę internetową? A może posiadasz już stronę i jesteś z niej i z jej obsługi niezadowolony? Oferujemy marketingowe i internetowe wsparcie w promocji Twoich lokali i to bez względu czy jesteś początkującą, małą firmą czy dużym, doświadczonym deweloperem.
Nasza oferta obejmuje:
analizę rynku i grupy docelowej
zaprojektowanie odpowiedniej grafiki
system prezentacji lokali z możliwością rezerwacji
galeria zdjęć postępów na budowie
socialmedia (facebook, youtube, instagram)
kompleksowa obsługa marketingowa (przygotowanie materiałów reklamowych wraz copyrightingiem)
W trakcie naszej wieloletniej pracy na rynku nieruchomości współtworzyliśmy dziesiątki projektów deweloperskich. Za każdym razem z troską i pokorą podchodząc do każdej nowej strony internetowej. Bowiem rynek nieruchomości jest zmienny zarówno pod względem podaży jak i popytu, stąd działania i środki reklamowe skuteczne w jednym sezonie niekoniecznie muszą sprawdzać się w kolejnym. Strony internetowe inwestycji deweloperskich stanowią jedno z wielu działań w ramach całościowej promocji nieruchomości, ze względu na swoją uniwersalność i pojemność jest to jedno z głównych narzędzi reklamy.
Analiza rynku i grupy docelowej
Inaczej sprzedaje się ekskluzywne lofty w Warszawie a inaczej wille miejskie w Zielonej Górze. Już na etapie planów i projektowania inwestycji zadaniem deweloperów jest przyjęcie strategii, która kierowałaby się w określonego klienta. Dzięki temu unikniemy kłopotliwego przeprojektowywania mieszkań domów. Wstępna ocena zamożności i preferencji pozwoli odpowiednio zaprojektować np. części wspólne oraz kreować określony styl i markę inwestycji.
Z perspektywy marketingowej ważne jest odpowiednio wcześnie podjęcie działań, bowiem niektóre narzędzia reklamowe jak np. billbardy, te w ciekawych lokalizacjach trzeba rezerwować z rocznym wyprzedzeniem. Część działań z zakresu public relations podgrzewających atmosferę wokół inwestycji również można podjąć na etapie projektowym wykorzystując odbywające się wydarzenia i lokalne mass media.
Mało którego dewelopera stać na szerokie badania statystyczne i głębokie grupy panelowe, niejednokrotnie wystarczy na zasadzie białego wywiadu pozbieranie w jednym miejscu informacji z własnych i konkurencyjnych inwestycji deweloperskich, odpowiednie agregowanie działań reklamowych z tym związanych wraz z oceną ich skuteczności i antycypowaniu zachowań rynku konsumenckiego, na podstawie wydarzeń ekonomicznych.
Zaprojektowanie odpowiedniej grafiki strony internetowej
Wysokiej jakości strony internetowe dla deweloperów to specyficzny mariaż artyzmu z katalogiem cen. Grafika bazująca na stylu architektonicznym inwestycji winna wspierać zalety nieruchomości i oczekiwania klientów. Bazując oczywiście na prawdziwych informacjach i ofercie dewelopera.
System zarządzania treścią cms strony internetowej umożliwia w ramach przyjętej struktury wypełnianie strony odpowiednimi tekstami i zdjęciami a nade wszystko aktualnym stanem sprzedaży mieszkań.
Strona www kanalizuje wszelkie działania reklamowe powinna zatem zawiera łatwy i czytelny sposób komunikacji i nie chodzi tylko o dostępny numer telefonu, ale też odpowiednio skrojone formularze kontaktowe o nierozbudowanej i niemęczącej, dla użytkownika, formie gdzie niewiele imię i nazwisko praktycznie wystarcza do nawiązania kontaktu. Inne formy interakcji dla klientów i firmy, czy to w postaci alternatywnych form kontaktu vide whatsup, messenger, chat czy też przekazywania wybranych ofert osobom trzecim itp.
System prezentacji lokali z możliwością rezerwacji
To kluczowe miejsce strony w nim bowiem znajdują się najważniejsze treści dotyczące realizacji z estetycznym podziałem na poszczególne mieszkania czy domy. Graficzne przedstawienie osiedla czy nieruchomości wyzwala mechanizmy doprecyzowujące i prowadzące użytkowników do poszczególnego mieszkania czy lokalu, do które podczepione są dodatkowe dane oferty, w tym również w formie, która daje możliwość łatwego wydrukowania czy zapisania oferty deweloperskiej.
Bywa, że chęć uatrakcyjnienia powoduje, że wizualizacje osiedla przestają być czytelne, szczególnie na urządzeniach mobilnych. Są też obiektem westchnień konkurencji z branży i pomocą przy zapamiętaniu oferty.
Galeria zdjęć postępów na budowie
Strona internetowa dla dewelopera wymaga solidnego podejścia do prezentowanych materiałów, dlatego o ile na facebooku bieżące informacje dotyczące inwestycji deweloperskich mogą korzystać z półprofesjonalnych relacji wykonanych komórką, o tyle strona internetowa powinna posiadać wyselekcjonowane, dobrze przygotowane zdjęcia o marketingowym charakterze. Zdjęcia z których korzystać mogą np. lokalne massmedia i dziennikarze. Stąd mile widziany nieco odarstystyczny charakter zdjęć na których bez specjalnego pozowania można uchwycić piękno lejącego się betonu i modernistyczny charakter poszczególnych elementów budowy.
Wykonujemy takie zdjęcia i relacje, mając oczywiście na uwadze by koncentrować się na estetycznej warstwie przekazu bez sprzedawania technikaliów i elementów, które na każdej budowie występują, ale nie wnoszą nic pozytywnego do wizerunku nieruchomości.
Social media (facebook, youtube, instagram)
Trzeba być tam, gdzie jest klient, a klient jest na jakiejś "stronie internetowej". Ale gdzie dokładnie zapytają deweloperzy? Między innymi social media to docelowe miejsce do komunikacji z potencjalnymi klientami. Jednak pozostawiony w nich sam telefon do dewelopera, projekty czy szereg wizualizacji to za mało do wsparcia strony www. Budowa relacji i życia na profilach jest trudna przede wszystkim za sprawą deweloperów.
Są to w przeważającej liczbie osoby korzystające sporadycznie i punktowo z tych narzędzi, a to za sprawą koncentracji na kluczowych zadaniach i problemach inwestycji nie pozwalających by na bieżąco analizować trendy i zachowania czy też technologie a to za sprawą dość niestabilnych warunków jakie social media oferują.
Dlatego warto skorzystać z naszych usług czy to w postaci konkretnych działań czy też porad pozwalających na skuteczne propagowanie inwestycji deweloperskich.
Kompleksowa obsługa marketingowa (przygotowanie materiałów reklamowych wraz copyrightingiem)
Nie samym zapleczem stron internetowych potencjalny klient żyje. Wciąż skuteczne i efektywne są bardziej tradycyjne narzędzia marketingu w postaci billboardów, ulotek, folderów, teczek reklamowych, wizytówek itp. Dobrze przygotowane i będące częścią większego planu są solidnym narzędziem, dla których strona internetowa stanowi drogowskaz z i do którego prowadzą wszelkie pozostałe działania.
Dobrze zatem byś skorzystał z usług firmy, która potrafi całościowo objąć zakres prac przy promocji i prezentacji oferty. Firmy która umiejącej elastycznie poruszać się po zmiennym rynku.
Strony internetowe dla deweloperów
powinny zawierać też odpowiednie narzędzia analityczne, które weryfikowałby pozostałe marketingowe poczynania. Są to głównie narzędzia google ze względu na swą wszechstronność i szerokie zastosowanie. Dzięki nim możemy ocenić czy artykuł sponsorowany w gazecie X był skuteczniejszy niż w gazecie Y, a może baner na stronie lokalnego klubu piłkarskiego przełożył się na większy ruch aniżeli reklama na facebooku. Możemy tu wydzielić dwa zadania owych narzędzi:
Analiza zewnętrznych źródeł reklamowych
Użyte w procesie reklamy różne jej nośniki i źródła można oceniać pod względem efektywności bezpośredniej mierzonej ilością podpisanych umów, telefonów czy maili, ale też w przypadku braku ostatecznego zwieńczenia, analizy odwiedzin stron internetowych. Można wyodrębnić wejścia bezpośrednie będące na ogół wynikiem reklam np. ulotkowych, billboardowych oraz kierowanych z wyraźnym śladem czy to serwisu z którego kierują vide facebook, grupy dyskusyjne, strony internetowe, portal informacyjny. Rozróżnianie pierwszej grupy można przewidzieć na poziomie określania kampanii, rozdzielając w czasie poszczególne działania czy miejsca, tak by np. nie nałożyła się jednocześnie kampania billboardowa z ulotkową bo może to zaciemnić obraz. Drobne przesunięcie czasowe daje szanse na wyłuskanie tych najlepszych formuł.
Analiza wewnętrznego ruchu i użytkowników
Strona www inwestycji deweloperskich to anonimowy miernik zaangażowania użytkowników w przedstawianą treść. Na jej podstawie można ocenić atrakcyjność poszczególnych podstron oraz drogę jaką podąża internauta. Jest to o tyle istotne, że pozwala ocenić skuteczność przedstawionych informacji i na bieżąco dokonywać zmian w celu jej podniesienia.