Strona dla biura nieruchomości

Jeżeli Twoja oferta ginie w gąszczu propozycji innych biur nieruchomości, a strona jest nieatrakcyjna i nieefektywna, a może, o zgrozo, nie posiadasz własnej strony internetowej? Chcesz dotrzeć ze swoją ofertą nieruchomości do jak największej ilości potencjalnych klientów, ale na ogólnopolskich portalach nieruchomości typu otodom czy gratka, Twoja oferta jest jedną z setek tysięcy? Chciałbyś się wyróżnić i zbudować unikalną relację z klientem?
To dobrze trafiłeś.


Mamy wieloletnie doświadczenie i energię nowicjusza, niezbędne by nawiązać trwałą współpracę z Twoją firmą.

Strona dla biura nieruchomości, zobacz co oferujemy?

To po części optymalizacja strony www już istniejącej lub budowa nowej, z drugiej kompleksowe wsparcie w promocji w przestrzeni internetowej (facebook, instagram, youtube) oraz reklamowej (google adwords, reklamy na fb), ale też i nade wszystko tworzenie ulotek, folderów, billboardów, słowem tworzenie pełnej linii graficznej wizerunku i innych komponentów reklamowych niezbędnych w biurze nieruchomości.

Strona dla biura nieruchomości:

1. Indywidualna, wyróżniająca się szata graficzna, strony dla biura nieruchomości

dopasowana do własnego stylu i spójna z dotychczasowymi materiałami reklamowymi biura nieruchomości.

2. Wsparcie pozycjonowania strony internetowej dla biura nieruchomości na rynku lokalnym

w postaci działań optymalizacyjnych zawartość strony i linkowanie do lokalnych katalogów z ewentualnym tworzeniem własnego zaplecza.

3. Możliwość synchronizacji strony dla biura nieruchomości

z popularnymi systemami wymiany ofert w tym z Asari, Galactica, Locum. W rachubę wchodzą też inne nietypowe portale ogłoszeniowe, które umożliwiają eksport ofert. Na stronie biura oferty, wówczas, zamieszczane są automatycznie z zewnętrznego oprogramowania.

4. Zamieszczenie kalkulatora opłat

pozwalający na samodzielna ocenę zdolności do nabycia danej nieruchomości.

5. Nietypowe grupowanie ogłoszeń

ze względu na różne kryteria, niekoniecznie spójne z typowymi przynależnościami, na stronach internetowych naszego autorstwa można grupować posiadane oferty w kategoriach bardziej dopasowanych do życzeń klientów i wymagań rynku.

6. Rozbudowana sfera interakcji

w postaci komunikacji za pomocą popularnych aplikacji whatsup, messeger, ale też integracja z social mediami youtube, facebook czy instagram.

7. Intuicyjna wyszukiwarka nieruchomości

która może być stworzona wg Twojego życzenia lub opcjami wyszukiwania podstawowego.

8. Możliwość wyróżnienia wybranych ofert na stronie dla biura nieruchomości

w ramach własnej strony. Możemy na niej dokonywać dowolnych konfiguracji i budowy relacji między ofertami nieruchomości, nie ogranicza nas standardowy układ domy, mieszkania i działki. Własne doświadczenie i wyczucie rynku pozwoli efektywniej dotrzeć do potrzeb klientów.

zapytaj o wycenę

Marketing rynku pierwotnego

Oferujemy nasze usługi przy promocji ofert z rynku pierwotnego, w jego ramach tworzymy nowoczesny sposób prezentacji mieszkań z odpowiednimi wizualizacjami inwestycji oraz interaktywna formą rezerwacji lokali i obiektów. Wykonujemy działania seo na Twojej stronie www tak by zwiększać prawdopodobieństwo pojawienia się w top 10 wyników wyszukiwania google. Nie zapominamy wzbogacić realizację strony o interaktywne chat-boty i komunikatory o klasycznym formularzu kontaktowym nie wspominając.

Strona dla biura nieruchomości to nie tylko strona www

jest w naszej ofercie. Możemy zaproponować kompleksową obsługę począwszy od strony internetowej w postaci oprogramowania i wizualizacji, ale też utrzymania serwerów i poczty oraz rejestracji i utrzymania domeny. Ze względu na szerokie doświadczenie w branży reklamowej służymy tez w budowie wizerunki i identyfikacji wizualnej tworząc i modernizując logo, teczki ofertowe, wizytówki, strony internetowe wspierające i celowe np. co ważniejszych nieruchomości, billboardy, ogłoszenia i banery reklamowe.

Wspieramy też w zakresie działań na serwisach social media w tym Youtube, Facebook czy Instagram przeszkalając z obsługi i kluczowych niedogodności jakie może nieść ze sobą obsługa ww mediów.

Dlaczego my? Bo strona dla biura nieruchomości jest dla nas ważna i zgłębiliśmy ten temat

Bogate doświadczenie i znajomość branży pozwala skutecznie połączyć wspólne możliwości z oczekiwaniami klientów względem swojego biura. W natłoku konkurencyjnych ofert sztuką jest dobrać tak estetyczne i merytoryczne komponenty by wyróżnić się na rynku.

Strona dla biura nieruchomości, dlaczego potrzebna?

O stronie internetowej należy myśleć nie tylko jak o miejscu, dzięki któremu klienci znajdują oferty nieruchomości, ale o narzędziu oszczędzającym czas właścicieli i handlowców opiekujących się danymi ofertami. Wiele rozmów mogłoby być krótszych, albo precyzyjniejszych i prowadzących do oczekiwanego finału, gdyby określone informacje były podane w odpowiedni sposób. Na serwisach typu otodom czy gratka, jest się jednym z wielu, sformatowanym i sprowadzonym do kilku oszczędnych informacji. Własnej strony internetowej nie ograniczają sztywne ramy dając szansę na zbudowanie unikalnej oferty, mimo, że opartej o podobne „produkty” jak u konkurencyjnych biur nieruchomości. Można stworzyć swój niepowtarzalny styl komunikacji i obsługi klienta, agregacji danych i osiągnięciu na rynku oczekiwanej pozycji, posiada się bowiem więcej środków wymiany informacji.

Jak wygląda tworzenie strony internetowej dla biura nieruchomości?

Prace projektowania i oprogramowania witryny internetowej dla agencji nieruchomości to proces zderzenia doświadczenia Państwa na rynku nieruchomości i naszej umiejętności jego oceny popartej odpowiednim zwizualizowaniem i oprogramowaniem go w sposób intuicyjny i klarowny dla klienta końcowego. Komunikacja bez problemu może odbywać się w sposób zdalny, owoce owej komunikacji maja charakter wirtualny i poszczególne etapy można bez problemu przechodzić niezależnie od odległości.

zapytaj o wycenę

Homestrefa

Dynamiczne biuro nieruchomości, zdominowane kobiecym akcentem zarówno podmiocie jak i wykonaniu z wykorzystaniem mocnych, zdecydowanych kolorów, w dość unikalnym zestawieniu, ale poprzez to ułatwiającym zapamiętanie i pasującym do prowadzących biuro nieruchomości, właścicielek.

Źródlana Kaskada

Szablonowa w charakterze, pełnograficzna struktura informacji z naciskiem na zdjęcia i ergonomię poruszania się po stronie. Delikatna asymetryczność zdjęć i treści nadaje nieco ruchu i dynamiki przekazu, który w wystarczający sposób ubogaca stronę bez potrzeby dodatkowych zdobnych elementów.

Ludowa Zgora

Prezentacja nowo powstałej inwestycji, wraz z systemem do sprzedaży lokali, w przejrzystym mobilnym stylu z pomarańczowymi akcentami, nadającymi dynamicznej lekkości w oparciu o białe tło i rozświetlone wizualizacje.

Domek w lesie

Zielony w różnej odmianie wizerunek, miejsca do odpoczynku w „okolicach” Chicago. Ujarzmiona dzikość naturalnego miejsca w przestrzenny sposób lakonicznie informuje o kluczowych walorach oferty w tym rezerwacji.

jn.development

Nieco postmodernistyczna wizja strony z ograniczona gamą kolorów, w tonacji odróżniającej się od typowych przedstawicieli branży. Proste kolorystycznie otocznie nie dominuje nad przekazywaną treścią i poprzez swoją czytelność porządkują merytoryczną zawartość.

Morada Nieruchomości

Responsywna strona internetowa biura nieruchomości w klasycznym układzie nawigacji i treści. Estetycznie skomponowana, tak by uniwersalne, delikatnie rozświetlone miejscami, szare tło nie przesłaniało przekazu. Dużej ilości zdjęć towarzyszy białe tło, nawiązujące do dawnego skojarzenia z polariodem. Komunikacja dot. oferty skonfigurowana w oparciu o API Galactica.

Neonieruchomości

Responsywna strona internetowa biura nieruchomości w obrazkowej formie. Wspólny z logo fioletowy akcent przebija się pośród grafik podobnie jak nieczęsto spotykane owalne formy prezentacji oferty.

Ager Nieruchomości

Wykorzystująca API Asarii strona biura nieruchomości w Zielonej Górze. Odwołuje się do lokalnych skojarzeń w slajderze na stronie głównej. Pochodne kolorów logo powielają się w kluczowych elementach witryny. Intensywność jednego z nich wymagała ograniczenia feerii barw na rzecz ograniczonej palety, dzięki czemu zdjęcia oferta nie giną na tle otoczenia

Oscar Nieruchomości

Ciepła kolorystycznie w przekazie, strona, koncentrująca się w grafice na wartości informacyjnej, zdjęcia czy też inne elementy graficzne stanowią dopełnienie przekazu. Wspólnym mianownikiem w tym kontekście, pojedynczych szczegółów są zaokrąglenia, łagodne kształty i konweniująca z taką formą, czcionka zwieńczająca kluczowe obszary informacyjne strony internetowej. Asymetryczność banera głównego z nawigacją ofertową ma na celu nadanie nieco…

Golke

Prosta strona bazująca na niezbędnych, w branży nieruchomości, informacjach. Prostota wzmocniona uniwersalnym, szarym kolorem tła. Mocne, czerwone akcenty przełamują dominantę szarości pozwalając łatwiej wyłuskać co ważniejsze elementy strony.

Terra Nieruchomości

Czym De Stijl w architekturze tym Terra w branży nieruchomości. Funkcjonalność przełamana delikatnym lokalnym akcentem, dla wtajemniczonych.

Faktor Nieruchomości

Druga odsłona strony internetowej biura nieruchomości Faktor z Zielonej Góry. Rewolucja kolorystyczne w odniesieniu do pierwotnego projektu skierowała layout w jaśniejsze barwy, nadając wizerunkowi firmy bardziej optymistyczną wymowę, nadal utrzymując czytelność i oszczędność w środkach wyrazu tak by nie przesłaniały warstwy informacyjnej strony i pozwalały sprawnie nawigować po bogatej ofercie.

Realder Nieruchomości

Odświeżone logo w kierunku bardziej piktogramowej wizji pociągnęło za sobą nowe wykonanie strony internetowej, tak by na tle innych biur nieruchomości nowa witryna była czytelnym wprowadzeniem w ogrom informacji jakie ciągną się za każdą decyzją w sferze nieruchomości. Poza uproszczoną, ale skuteczną wylistowywarką ofert zaproponowaliśmy podział wg czynników istotnych z perspektywy klienta, ale nie branych pod uwagę w schematycznym przedstawianiu nieruchomości w większości firm.