Strony internetowe dla firm budowlanych

Oferujemy kompleksową obsługę firm budowlanych. Bazą i głównym elementem działań jest

Strona internetowa firmy


Zalety rozwiązania:

1. Jedno miejsce ze wszystkim realizacjami

Najlepszym miernikiem umiejętności jest prezentacja klientowi dotychczasowych dokonań, zwykle gromadzone w telefonie bądź komputerze nie dają przejrzystego obrazu usług firmy. Realizacje wraz z ofertą mogą być podzielone na określone działy ułatwiające podjęcie decyzji przez klienta, który otrzymuje opis i zestaw zdjęć dokładnie tych prac budowlanych, które go interesują.

2. Oszczędzanie czasu pracy właściciela, szefa czy kierownika firmy

Liczne telefony dopytujące o szczegóły odrywają od bieżącej pracy, bądź nie są odbierane co wzmacnia negatywny wizerunek firmy. Na wiele z nich można odpowiedzieć poprzez stronę internetową, a przynajmniej skróć czas rozmowy przekierowując klient np. na realizacje, bez potrzeby wysyłania mu np. zdjęć. W ofercie usług budowlanych można zawrzeć kluczowe pojęcia, problemy i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dając jednocześnie szanse na złożenie zapytania czy pozostawienie swoich danych do późniejszego kontaktu.

3. Pozyskanie potencjalnych klientów z branży budowlanej

w sposób bierny. Strona internetowa funkcjonując w przestrzeni medialnej przy braku wysiłku lub minimalnym wkładzie może zaistnieć w świadomości klientów bez ograniczeń czasowych czy miejsca. Warto by na stronie informacje były przygotowane w merytoryczny sposób z uwzględnieniem wizualnego aspektu prezentacji.

4. Szybki kontakt

dla tych klientów, którzy potrzebują komunikacji warto na stronie głównej umieścić dostępne i aktywne z poziomu smartfona popularne formy kontaktu np. whatsup, messeger czy aktywny nr telefonu lub maila. Jeżeli firma posiada warunki by osoba w biurze mogła być online wówczas do rozważenia jest również formuła chatu online. Klienci często zagubieni w problemach jakie niesie ze sobą branża budowlana potrzebują wsparcia i informacji, że ktoś zajmie się ich problemem, to mogą być Państwo.

Strona internetowa firmy to też możliwość pozyskania pracowników czy podwykonawców. Umieszczona odpowiednia informacja pozwala również bez kosztowo i zaangażowania czasu rozsiewać na rynku informację otwierając nowe możliwości i wykraczając poza zwykła ofertę.

strona internetowa dla firm

Kompleksowa obsługa

Oferujemy kompleksowe poprowadzenie marketingowego zaplecza Państwa firmy budowlanej, począwszy od zaprojektowania czy modernizacji logo, po tworzenie stron internetowych, wizytówek, naklejek na sprzęt budowlany, redagowanie ogłoszeń i bieżących potrzeb reklamowych.

Nasz specjalna oferta dotyczy wykonania zdjęć i filmów reklamowych, profesjonalnie i niedrogo prezentujących co bardziej kluczowe inwestycje czy usługi.

Strona internetowa dla firmy budowlanej

powinna cechować się klarownością formy, ale też może posiadać konstrukcyjny rozmach. Szczególne, że jest to branża wdzięczna pod względem fotograficznym, szczególnie ludzi i maszyn w akcji. Odrobina dynamiki i pełnoekranowych kadrów wkomponowane w stronie internetowej powie więcej niż tysiąc słów.

Wsparcie pozycjonerskie strony internetowej

Możemy przejąć i poprowadzić bądź wesprzeć Państwa stronę internetową w uzyskaniu jak najlepszych wyników w wyszukiwarce czy katalogach branżowych i lokalnych.

Kappema
Nie jesteśmy jedyni, którzy kładą kafelki w Niemczech, dla odróżnienia te są wirtualne, oparte o dość surrealistyczną koncepcje betonowej fali w mało naturalnej, ziemskiej atmosferze. Zbiega się ta wizja z "innością" samego produktu, który przełamuje nieco tradycyjne pojęcia w budownictwie. Innowacyjnością i prostotą otwiera nowe możliwości w "stawianiu ścian". Collage bezpośrednio nawiązuje do fali i w swojej wymowie okrasza ją emanacja męskiej, budowlanej wyobraźni podlana żółtym sosem z logo firmy. Pozostałe elementy wpisują się w opracowaną przez nas koncepcje utabloidyzowanego przekazu informacji.
Klimek Serwis
Wyspecjalizowana, w supporcie technicznym branży piekarniczej, jednostka zajmuje się szeroko pojętym wsparciem, stąd też mocne akcenty w postaci dużej, ciężkiej czcionki z najważniejszymi informacji oraz szarej apli w tle. Jedynie w górnej części banera z akcentem wnętrza piekarni, dla zobrazowania potencjalnym internautom docelowego miejsca pracy, ale bez skupiana uwagi na konkretnej czynności, która wydobyć można z oferty dla odróżnienia wyodrębnionej zarówno kolorystycznie jak i przestrzennie. Ważny element stanowi błyskawiczna reakcja firmy na awarię, dlatego informacja ta została umieszczona centralnie jako magnes pozwalający przykuć uwagę klientów i nakłonić ich do zapoznania się kompleksową ofertą.
Holz Treppen
Nie tylko polscy hydraulicy są znani poza naszymi granicami. Strona szczecińskiego stolarza wspiera działania zarówno na rynku lokalnym jak i na terenie Niemiec. Stąd nieco blokowe potraktowanie zawartości strony, częściowo wynikające z materiałów wyjściowych w branży stolarskiej, częściowo z potrzeby uporządkowania na wzór pruskiego Ordnungu. Kanciastość layoutu wspiera odpowiednio dobrana czcionka mająca podobny charakter i wpisująca się w całość wizerunku. Techniczny charakter przedsięwzięcia podkreślają asymetryczne bloki szarości widoczne na szerszych monitorach, nawiązujące do stylu zdjęć z banera górnego.
Erserwis
Mroczny, głęboki klimat przekazany przez dominantę czerni oddaje specyficzny charakter usług firmy. Zwieńczeniem layoutu jest zdjęcie, które wzbogacone delikatną animacją padających promieni słonecznych podkreśla unikalny charakter prac. Pozostałe elementy kolorystyczne są pochodną barw logo i odmian szarości, dzięki czemu techniczny aspekt usług wpisuje się w graficzną linię strony. Gdzieniegdzie monochromatyczna wizja przełamana została czerwonymi akcentami dla podkreślenia wagi poszczególnych elementów.