Oprogramowanie do zarządzania zamówieniami

Jeżeli prowadzisz firmę handlową, produkcyjną czy usługową i zapisywanie zamówień w zeszycie czy excellu już nie wystarcza to dobrze trafiłeś! Zapraszamy Cię do zapoznania się poniższą ofertą, gdzie przedstawimy zalety oferowanego przez nas oprogramowania, chętnie też wysłuchamy twoich potrzeb i zmodyfikujemy system tak by spełniał oczekiwania.

——przeczytasz w 4 min——–

Zarządzanie zamówieniami to kluczowe zadanie w firmie, szczególnie jeżeli dotyczy zamówień złożonych np. z wielu komponentów od kilku dostawców, rozłożone w czasie a nie w czasie rzeczywistym. Przygotowywanie zamówień w takim przypadku to setki informacji, które nieuwzględnione bądź niepoprawnie zorganizowane obniżają ostateczny zysk.


Dlaczego zarabiasz mniej niż powinieneś mimo, że są zamówienia?

  • czas poświęcony na obsługę klienta można skrócić, mając łatwo dostępne online dane zamówienia, klienta i statusu zamówienia. Czas pracownika lub twój, jaki jest przeznaczony na odnalezienie odpowiedniej informacji bo np. klient czegoś zapomniał, zgubił maila albo chciałby dopytać o szczegóły, to koszt, który obniża ostateczny zysk.
  • zamawianie materiałów eksploatacyjnych czy produkcyjnych będących składowymi ostatecznego zamówienia można dokonywać na podstawie generowanych raportów, przez co ilości są optymalnie dobierane do warunków i nie trzeba w przeciągu tygodnia zamawiać komponentów np. dwa razy z tego samego miejsca bo zapomniało się o jeszcze jednym zleceniu
  • transporty dotyczące obsługi zamówień, szczególnie w przypadku duży gabarytów to wąskie gardło każdej realizacji, bo albo trzeba przesuwać termin dostawy, żeby optymalizować koszt wysyłki, albo ponosić większy koszt kuriera, ale dotrzymując terminu. Mając odpowiedni system powiadomień i wgląd we wszystkie aktualne zamówienia łatwiej ocenić stan faktyczny.
  • przygotowywanie dokumentów szczególnie, gdy w ten proces zaangażowane jest kilka osób nie jest płynne. Telefony, emaile wyjaśniające szczegóły bądź brak danych to kolejny zbędny koszt, który można wyeliminować odpowiednią agregacją danych.
  • nowe zamówienia, które poprzedzał proces zapytania, można już na etapie wstępnym wprowadzać do systemu, a następnie przekształcać je w zamówienie, dzięki czemu nie tracimy czasu na ponowne podanie danych tudzież mamy wgląd w klientów i listę zamówień niezrealizowanych.
Oferujemy sprawdzone oprogramowanie dla branży e-commerce. Naszym systemem erp zoptymalizujesz kluczowe zadania w firmie.

Zalety systemu:

1. Uporządkowanie danych

Spływające dane z zapytań, zleceń czy reklamacji są gromadzone w jednym miejscu w czytelny sposób z możliwością stworzenia dedykowanego dostępu dla przypisanych do systemu osób. Możliwość by sprzedawca miał wgląd w bieżące lub tylko swoje zamówienia, raporty czy finanse mogą być widoczne tylko dla wskazanych administratorów. Dane i raporty w sklepie internetowym mogą być agregowane wg określonych kryteriów, w zadanym czasie, ze względu na sprzedawcę, produkt, klientów, miejscowość czy reklamację.

2. Zdalny dostęp

Wszelkie wprowadzone dane, zamówienia czy zapytania ze sklepu internetowego dostępne są przez przeglądarkę internetową, również ze smartfona. Co pozwala funkcjonować w systemie pracy zdalnej tudzież mieć kontrolę sprzedaży będąc poza firmą.

3. Prowadzenie rozbudowanych zamówień

Szczególnie w przypadku wieloskładnikowych zamówień, których składowe dostarczane lub produkowane są przez różnych podwykonawców sklepu internetowego, ważne jest by mieć czytelny wgląd w etap na którym obecnie znajduje się zamówienie klienta. Oszczędność czasu przy poszukiwaniu lub zmianach wprowadzonych zleceń jest niedoszacowania w porównaniu do arkuszy kalkulacyjnych czy też, o zgrozo, tradycyjnego rozwiązania w postaci papierowej. Za pomocą wyszukiwarki czy wylistowując po numerze zamówienia, dacie, sprzedawcy lub wg innych ustalonych zmiennych dociera się dokładnie tego zmówienia, którego poszukujemy.

4. Raporty sprzedaży i systemu

Zewnętrzne oprogramowanie systemów dla sklepów internetowych, które tworzymy w branży ecommerce pozwala na elastyczną konstrukcje i automatyzację analizy poszczególnych składowych. Raporty mogą obejmować sprzedaż w dowolny sposób jaki zechcą Państwo go w uprzednio, z naszym wsparciem technicznym, wdrożyć w program. To częsty problem w oprogramowaniu finansowo-księgowym czy dostępnym ogólnym platformom zarządzającym sprzedażą.

5. Elastyczność – integracja – dynamiczny rozwój

Wsparcie techniczne z naszej strony powoduje, że sklep internetowy, który Państwo wykorzystują do bieżącej obsługi sprzedaży można zintegrować w wielu aspektach z oprogramowaniem tworzonym przez nas. Dzięki temu dalsza obsługa jest optymalna i zwiększa skuteczność działań pozwalając osobom, do tej pory, odpowiedzialnym za powyższe zadania, zająć się pozyskiwaniem nowych klientów, poszerzaniem oferty sklepu, rozwijaniem koncepcyjnym samej platformy, rozbudową bazy produktów, kompleksowa i bardziej precyzyjną obsługą klientów, a nade wszystko unika się błędów, bowiem wszystkie informacje firmy znajdują się w systemie online. Zarządzanie nim przestaje być zdublowane czy to poprzez samego administratora czy też osoby równolegle odpowiedzialne za dane zadania sklepu internetowego.

Sklepy internetowe

Idealmeble sklep

Kolejna odsłona, już po latach, czołowego sklepu z branży meblarskiej online. Ze względu na szeroki asortyment styl jest dość zunifikowany, nienarzucający jakiegoś konkretnego charakteru. Czytelność i łatwość nawigacji dominuje, na pierwszy plan wychodzą produkty i informacje im towarzyszące, nie bez znaczenia jest pozycjonerski blog wraz z szeregiem informacji i produktów doń przypisanych.

Ecobabyfood

Lekka i delikatna strona przeznaczona dla najmłodszych oferuje produkty żywnościowe z rodziny Bio, stąd delikatne zielenie o nieco miętowym charakterze by nadać więcej świeżości w porównaniu do innych Bio sklepów.

Gadżeciarze

Dziewięć sklepów opartych o podobny schemat intencjonalnych. Powtarzalnych szablon spójny z głównymi wyznacznikami prestashop. Drobne różnicowanie na poziomie kolorów menu czy stopki, odpowiednie do danego asortymentu tudzież grupy odbiorców. Prostota jest wynikiem szerokości asortymentu, który nie wyłania, żadnego wyspecjalizowanego charakteru designu, stąd uniwersalizm i czysta forma.

Sklep Młodzi Artyści

Strona pozbawiona celowo grafiki. Absolutna koncentracja na produkcie będącym utworami muzycznymi. Możliwość odsłuchania krótkich zajawek, a docelowo pobranie zamówionego utwory w postaci pliku. Absolutny minimalizm i koncentracja na sednie sklepu. Muzyka i dźwięki we wszelkich odmianach poukładane w dwupoziomowe, równoległe merytorycznie, menu. Asceza grafiki wynika m.in. z różnorodności okładek, które nieprzytłumione wchodzą na pierwszy plan, stanowiąc przy tym estetyczny przerywnik i ozdobę.

Ozembal

Odprodukcyjna część branży kosmetycznej wymusiła balans estetycznego intro i merytorycznej zwartości, w której feeriach barw i zdobień ustąpiła funkcjonalności i łatwości nawigacji. Delikatne nawiązania do kolorów firmy nie przytłaczają a jedynie delikatnymi akcentami dosmaczają ogólny przekaz witryny.

Oladesign

Artystyczny charakter w postaci dedykowanych figur i postaci, wsparty unikalnym asymetrycznym designem, w którym krótkie sekwencje filmowe przybliżają odrzemieślniczą część produkcji. Osadzoną jednak w dynamicznej strukturze linii i bloków z dosmaczeniem czarnobiałych ujęć, dzięki, którym na plan pierwszy wysuwa się treść przekazu.

Dębowe Zacisze

Przestrzenna, schludna oferta mieszkaniowej inwestycji w jasny sposób przedstawiająca posiadane lokale. Funkcjonalność nade wszystko i jej podporządkowana jest struktura i dopełniająca, wynikająca z logo, grafika.

Folkpool

Sklep internetowy w zbliżonym do 3D układzie banera głównego, nadaje głębi i już ten tylko element wystarcza by wraz z niebieskimi akcentami nadać zapamiętywalny charakter stronie. Pozostała zawartość strony współgra w warstwie kolorystycznej jak i układu, czy to aktywnymi elementami czy też umiejscowienia no i czcionka, odbiegająca od większości konkurencyjnych firm, która ma za zadanie zapaść swym stylem pamięć a tym samym całego sklepu.

Bikeee

Świat elektryczny, nowoczesnych rowerów wspiera równie dynamiczny wizerunek. Mocno uzdjęciowiony z żywym soczystym niebieskim kolorem nie pozostawia wątpliwości co charakteru przekazu, który dodatkowo wzmocniony prostymi nagłówkami łatwo prowadzi internautę po swojej zawartości. Odpowiednio dobrane fotografie budują odpowiedni entourage i klimat wokół prezentowanych produktów, te podzielone na kilka rodzin w czytelny sposób nawigują nas między poszczególnymi wariantami.

Mineralia

W świecie skał i minerałów pozwala odnaleźć się sklep internetowy dedykowany tejże branży. Łatwa i czytelna nawigacja, podobnie z graficznymi przyległościami, mają nie dominować nad zdjęciami produktów, bowiem to zdjęcia są clou sprawy, magnesem przyciągającym wzrok i będącym głównym prosprzedażowym czynnikiem. Jedynie delikatne szarości przełamują monotonna biel, jako dopełnienie tu i ówdzie odcinając poszczególne bloki informacji od siebie. Ciepło ziemiste elementy w logo i niektórych nawigacyjnych punktach dosmaczają i podkreślają szczególnych charakter tychże punktów.

The Droshkoov Theatre

Teatr swój widzę ogromny… taka też i była praca nad stroną zielonogórskiego teatru. Od subtelnego acz charakternego wizerunku po system rezerwacji miejsc i biletów na sali wraz z weryfikacja i skanowaniem biletów smartfonem. Po drodze ocierając się o rafy estetycznej materii, które zawsze ze względu na swą niedoskonałość warte byłyby być udoskonalone. Walka wizerunku z informacją zaoowocowała mariażem czerni i czerwieni, nadając dynamiki w mrocznym jak sala, podczas spektaklu, otoczeniu. Duże przestrzenie, poprzetykane ujednoliconymi w stylu zdjęciami porządkują przekaz i dodają mu ekskluzywnego rozmachu, jaki można osiągnąć w każdej branży, jednakże ta artystyczna jest wyjątkowo wdzięczna.

Cool Scooter

Dynamika sklepu podkreślona asymetrycznymi elementami graficznymi, utrzymana w ciekawej kombinacji kolorystycznej dzięki użytemu turkusowi, nie dającej się zamknąć w prostych schematach czy skojarzeniach, a poprzez to budującej własny charakter i ślad w pamięci odbiorcy.

Waldemaro

Mocno metalowa zawartość oferty dodatkowo wzmocniona szarościami i przełamującym schemat tłem w banerze górnym tworzy przestrzenny charakter prezentacji, do tego uwypuklonej trójwymiarowym ujęciem produktów w górnych rejestrach strony nieco zmienia optykę i zachęca do przewijania strony, gdzie poza standardową ofertą tekstową są też kolejne zdjęcia, które dla znających branżę są rozpoznawalnym znakiem. Zdjęcia również utrzymane w kolorach szarości by oddać jednolity, mocny charakter przekazu. 

Medirent

Wypracowany czytelny system nawigacji i prezentacji produktów z akcentami kolorystycznymi na kluczowych elementach strony, nawiązujących do logo firmy. Duża czytelna czcionka i zdjęcia utrzymane w podobnej konwencji, nadają ofercie przejrzystości.

Grzyby Suszone

Klarowny przekaz, mocno pro produktowy bez nawiązań do nadużywanej leśnej stylistyki, jaka ma miejsce w tej branży, koncentruje się na sklepowym charakterze informacji nie ograniczając się wyłącznie do prostych skojarzeń z runem leśnym, a bardziej produkcyjnym charakterem.

Machonline

Prosty i szybki w użytkowaniu sklep o dedykowanym specjalistom, asortymencie. Stąd ascetyczna forma i odpowiednie nasycenie merytorycznymi informacjami, kosztem emocjonalnych grafik i impulsowych pokus, jakie są typowe dla odbiorcy indywidualnego.

Palisada Ogrodowa

Wykonana wraz z serią produktowych zdjęć, dzięki skontrowaniu białego tła zdjęć, szarym tłem strony pozwala na uwypuklenie ich na stronie i skupienie uwagi wyłącznie na pro sprzedażowych elementach sklepu. Minimalizm informacyjny ma na celu nie zamęczanie klienta innymi niż odproduktowymi danymi.

Szmaragdowe wzgórze

Społeczna inicjatywa wspierająca działania za zakresu non profit, doskonale zobrazowana zdjęciem w banerze górnym, w którym mnogość osób i energia z nich emanująca odkrywa przed nami narzędzia działania. Całość zakomponowana w zielonogórskich barwach z charakterystycznym logo nawiązującym do faktu katolickiej proweniencji całego przedsięwzięcia. 

Bolf

Mocne, zdecydowane kolory i zdjęcia w polaroidowej estetyce to niemieckojęzyczna odsłona serwisu. Ciemna kolorystka stłitłerowej mody, przełamana niebieskimi akcentami, podkreślającymi kluczowe elementy nawigacyjne i informacyjne na stronie.

Sklep Sport Progress

Uniwersalna w formie wyrazu struktura i grafika sklepu sportowego, sprowadzającego go do funkcji platformy sklepowej, dając możliwość koncentracji na produkcie i walorach prosprzedażowych. Prostota ma na celu łatwość odnalezienia się w natłoku informacji zwykle towarzyszących tego typu projektom.

BWWM

Wody z całego świata w czytelnej strukturze produktowej.

Naturalnie Wyhodowane

Sklep internetowy w formule platformy sprzedażowej, prosty, schludny skoncentrowany na procesie zamawiania bez zbędnych fajerwerków.

Parkiety Borek

Multikatalog produktów odświeżony zielenią z logo i białym wsparciem w tle, doskonale dopełnia prezentację produktów, które ze względu na swój, na ogół jasny charakter, nie są zdominowane dodatkowymi kolorami.

Karmy Saba

Trójwymiarowy efekt prezentacji produktu na stronie głównej i czyste, białe tło uatrakcyjniają przekaz, który ciemnymi kolorami przełamuje nieco rozbuchany kolorystycznie charakter stron konkurencji.

Ryneczek Zielona Góra

Kilkudziesięcioletnie dziedzictwo podmiejskiego rynku zobrazowane zostało utrzymanymi w sepii zdjęciami oraz ciepłymi brązami i spożywczą żółcią.

Dekorpol ozdoby cukiernicze

Klasyczna w stylu strona i funkcjonalności sklepu, czysta i schludna z imperatywem nieprzygniecenia kolorami, zawartych pro sprzedażowych informacji.

Skoda Zielona Góra Grupa Kim

„Uzdjęciowiony” przekaz salonu samochodowego Skody z mocnym naciskiem na szerokość usług od serwisu po różne formy oferowanych produktów. Uporządkowanie nawigacji na stronie wspomaga ujednolicenie kolorystyki i formy aktywnych przycisków i linków, tak by były spójne z kolorystyką logo. Duże, czytelne elementy w ofercie katalogowej wspomagają zapoznawanie się proponowanymi modelami za pomocą urządzeń mobilnych.

imontage

Ascetyczna forma, oparta o techniczne szare tło o poszczególne informacyjne, nieaktywne elementy przełamana jest zgaszonym czerwonym kolorem w kluczowych składnikach strony internetowej w postaci interaktywnych przycisków, ceny czy informacji prosprzedażowych. Animowany slider z głównym zdjęciem powielony został w tle tak by wykorzystać jego asymetryczne fragmenty w celach ozdobnych, ale nie rozpraszających uwagi.

KB Kominki

Czytelnie „uzdjęciowiony” sklep wykorzystujący optymalne elementy i formy obowiązujące w sklepach internetowych, pozwalając dzięki temu, skoncentrować się na treści.

Zauntech

W stabloidyzowanym świecie przekazu, kafelkowa strona przeznaczona dla klienta niemieckiego w dwojaki sposób odróżnia się na rynku, zarówno nowoczesną forma, w której krótki piktogramowy przekaz zastępuje rozbudowany opis, oraz kolorystyka w nietypowym zestawieniu, ale utrzymanej w ciemnej tonacji, czytelnej dla zawartych tekstów i pozwalających wydobyć zdjęcia w galerii.

iwindow

Branżowy katalog fachowców i firm, w schludnej gamie kolorystycznej. Celowy barwny minimalizm ma pozwolić skoncentrować się na treści, a jednocześnie szarości przełamują, częstą w przypadku katalogów, szpitalną biel. Jedynie niebieski, spójny z logo, podkreśla aktywne elementy serwisu.

Polskie Chesterfieldy

Głęboka, szlachetna czerń tła doskonale uwypukla bogactwo modeli i materiałów na produktach.

Blower

Nowoczesna, o futurystycznym zacięciu wizualizacja, doskonale wkomponowuje się w główny trzon oferowanej przez firmę technologii. Wielorakość działań i bogactwo oferty dopełniają piktogramy, uzupełniając merytoryczny przekaz. Ciemne kolory tła konweniują z głównym zdjęciem zawierającym czarne elementy i w kontrze jasne tło. Ograniczona warstwa kolorystyczna wzmaga wrażenie uporządkowania i nie rozprasza użytkowników.

Villa Velvet

Estetyczna, uszlachetniona złotem prezentacja branży erotycznej. Ciemne tło wydobywa wykorzystane zdjęcia, nieco glamu sugeruje nawiązanie do kiczowatego luksusu.

Italkarton

Surrealistycznej wizji wyznaczonej przez główny obrazek, tło strony, towarzyszy asymetrycznie dopełniające całość zestaw kafelkowych punktów menu. Idealnie wpasowująca się stylistyka kafelkowa w prostokątna wersję, przewodniego motywu z ludzikiem zbudowanym z kartonów, doskonale komponuje się zarówno w płaszczyźnie kolorystycznej jak i w analogii dotyczącej kształtów.

Survival Kettle sklep

Responsywny sklep internetowy w stechnicyzowanym wizerunku opartym o żelazne szarości.

Coffedivision

Responsywna, kafelkowa strona z pełnym panelem do zarządzania zawartością. Wypracowana stylistyka odnosi się do barowo kawowych skojarzeń, w ciemnym entourage by wzmocnić klimat przekazu. Nowością jest animacją produktów w jednym z kafelków, prowadzą one do określonego miejsca w katalogu produktów. Losowo dobrane tło strony dodatkowo poszerza wizualny zakres przekazu.

eOczyszczalnie

Responsywny, minimalistyczny, oscylujący wokół schematu „platformy sprzedażowej”.

Ajgroup Pros

Platforma produktowa, wysycona ze zbędnych informacji dzięki współdziałaniu ze stroną korporacyjna i stronami wspierającymi, produktowymi.

Survival Kettle

Responsywny sklep internetowy o turystyczno poznawczym zacięciu, bogato okraszony zdjęciami, ale w czystej schludnej otoczc.

Portal Erotyczny Damsa

Erotyczny portal ogłoszeniowy, którego klasyczna struktura katalogu zdjęć została przełamana dużym nastrojowym zdjęciem w tle, nawiązującym do tematyki serwisu. Do tego drobne ale rzucające się w oko akcenty kolorystyczne z wykorzystaniem magenty. Nieco eklektyczne połączenie pozwala wyróżnić się na tle konkurencji i budować własną drogę w kreowaniu wizerunku.

Adax bagażniki i akcesoria

Charakterystyczne mocne kolory na tle tematycznego zdjęcia oddają klimat branży w którym porusza się firma. Dodatkowo zmieniające się zdjęcia w sliderze dokraszają zarówno merytorycznie jak i estetycznie wymowę strony internetowej.

Meblonista

Platforma sprzedażowa sklepu meblowego, graficzna asceza celowo stanowi środek do uwypuklenia mnogości wzorów i rodzajów zdjęć produktów.