Oprogramowanie do zarządzania zamówieniami

Jeżeli prowadzisz firmę handlową, produkcyjną czy usługową i zapisywanie zamówień w zeszycie czy excellu już nie wystarcza to dobrze trafiłeś! Zapraszamy Cię do zapoznania się poniższą ofertą, gdzie przedstawimy zalety oferowanego przez nas oprogramowania, chętnie też wysłuchamy twoich potrzeb i zmodyfikujemy system tak by spełniał oczekiwania.

------przeczytasz w 4 min--------

Zarządzanie zamówieniami to kluczowe zadanie w firmie, szczególnie jeżeli dotyczy zamówień złożonych np. z wielu komponentów od kilku dostawców, rozłożone w czasie a nie w czasie rzeczywistym. Przygotowywanie zamówień w takim przypadku to setki informacji, które nieuwzględnione bądź niepoprawnie zorganizowane obniżają ostateczny zysk.


Dlaczego zarabiasz mniej niż powinieneś mimo, że są zamówienia?

  • czas poświęcony na obsługę klienta można skrócić, mając łatwo dostępne online dane zamówienia, klienta i statusu zamówienia. Czas pracownika lub twój, jaki jest przeznaczony na odnalezienie odpowiedniej informacji bo np. klient czegoś zapomniał, zgubił maila albo chciałby dopytać o szczegóły, to koszt, który obniża ostateczny zysk.

  • zamawianie materiałów eksploatacyjnych czy produkcyjnych będących składowymi ostatecznego zamówienia można dokonywać na podstawie generowanych raportów, przez co ilości są optymalnie dobierane do warunków i nie trzeba w przeciągu tygodnia zamawiać komponentów np. dwa razy z tego samego miejsca bo zapomniało się o jeszcze jednym zleceniu

  • transporty dotyczące obsługi zamówień, szczególnie w przypadku duży gabarytów to wąskie gardło każdej realizacji, bo albo trzeba przesuwać termin dostawy, żeby optymalizować koszt wysyłki, albo ponosić większy koszt kuriera, ale dotrzymując terminu. Mając odpowiedni system powiadomień i wgląd we wszystkie aktualne zamówienia łatwiej ocenić stan faktyczny.

  • przygotowywanie dokumentów szczególnie, gdy w ten proces zaangażowane jest kilka osób nie jest płynne. Telefony, emaile wyjaśniające szczegóły bądź brak danych to kolejny zbędny koszt, który można wyeliminować odpowiednią agregacją danych.

  • nowe zamówienia, które poprzedzał proces zapytania, można już na etapie wstępnym wprowadzać do systemu, a następnie przekształcać je w zamówienie, dzięki czemu nie tracimy czasu na ponowne podanie danych tudzież mamy wgląd w klientów i listę zamówień niezrealizowanych.

Oferujemy sprawdzone oprogramowanie dla branży e-commerce. Naszym systemem erp zoptymalizujesz kluczowe zadania w firmie.

Zalety systemu:

1. Uporządkowanie danych

Spływające dane z zapytań, zleceń czy reklamacji są gromadzone w jednym miejscu w czytelny sposób z możliwością stworzenia dedykowanego dostępu dla przypisanych do systemu osób. Możliwość by sprzedawca miał wgląd w bieżące lub tylko swoje zamówienia, raporty czy finanse mogą być widoczne tylko dla wskazanych administratorów. Dane i raporty w sklepie internetowym mogą być agregowane wg określonych kryteriów, w zadanym czasie, ze względu na sprzedawcę, produkt, klientów, miejscowość czy reklamację.

2. Zdalny dostęp

Wszelkie wprowadzone dane, zamówienia czy zapytania ze sklepu internetowego dostępne są przez przeglądarkę internetową, również ze smartfona. Co pozwala funkcjonować w systemie pracy zdalnej tudzież mieć kontrolę sprzedaży będąc poza firmą.

3. Prowadzenie rozbudowanych zamówień

Szczególnie w przypadku wieloskładnikowych zamówień, których składowe dostarczane lub produkowane są przez różnych podwykonawców sklepu internetowego, ważne jest by mieć czytelny wgląd w etap na którym obecnie znajduje się zamówienie klienta. Oszczędność czasu przy poszukiwaniu lub zmianach wprowadzonych zleceń jest niedoszacowania w porównaniu do arkuszy kalkulacyjnych czy też, o zgrozo, tradycyjnego rozwiązania w postaci papierowej. Za pomocą wyszukiwarki czy wylistowując po numerze zamówienia, dacie, sprzedawcy lub wg innych ustalonych zmiennych dociera się dokładnie tego zmówienia, którego poszukujemy.

4. Raporty sprzedaży i systemu

Zewnętrzne oprogramowanie systemów dla sklepów internetowych, które tworzymy w branży ecommerce pozwala na elastyczną konstrukcje i automatyzację analizy poszczególnych składowych. Raporty mogą obejmować sprzedaż w dowolny sposób jaki zechcą Państwo go w uprzednio, z naszym wsparciem technicznym, wdrożyć w program. To częsty problem w oprogramowaniu finansowo-księgowym czy dostępnym ogólnym platformom zarządzającym sprzedażą.

5. Elastyczność - integracja - dynamiczny rozwój

Wsparcie techniczne z naszej strony powoduje, że sklep internetowy, który Państwo wykorzystują do bieżącej obsługi sprzedaży można zintegrować w wielu aspektach z oprogramowaniem tworzonym przez nas. Dzięki temu dalsza obsługa jest optymalna i zwiększa skuteczność działań pozwalając osobom, do tej pory, odpowiedzialnym za powyższe zadania, zająć się pozyskiwaniem nowych klientów, poszerzaniem oferty sklepu, rozwijaniem koncepcyjnym samej platformy, rozbudową bazy produktów, kompleksowa i bardziej precyzyjną obsługą klientów, a nade wszystko unika się błędów, bowiem wszystkie informacje firmy znajdują się w systemie online. Zarządzanie nim przestaje być zdublowane czy to poprzez samego administratora czy też osoby równolegle odpowiedzialne za dane zadania sklepu internetowego.

dostawcy klienci powiadomienia dostaw i fakturowanie

Sklepy internetowe

zarządzanie zamówieniami i system obsługi zamówień

Oferujemy szeroką platformę współpracy, tworzymy bowiem i programujemy same sklepy internetowe w oparciu o oprogramowanie Prestashop. Możemy przenieść Państwa produkty z dotychczasowego sklepu na tej czy innej platformie sprzedażowej na preferowaną przez nas Prestashop. Oferujemy wsparcie techniczne sklepów w zakresie przygotowania pozycjonerskiego SEO, przygotowywanie opisów, zdjęć produktów, krótkich filmów reklamowych i produktowych.