Portfolio
Uzdjęciowiony katalog usług/produktów w wielojęzycznej formie i ascetycznej/uniwersalnej formie. Szarości w tle podkreślają odtechniczny charakter produktów i działalności przedsiębiorstwa. Ciemne akcenty i podłóżne linie nawiązują do logo. Każda podstrona posiada swój dedykowany baner w górnej części serwisu, nadając tym samym nieco więcej estetyki prostej formie. Duża czcionka to wynik grupy docelowej i mobilnej formy przekazu tresci, jako tej dominującej ze względu na odbiór.
Ufilmiona prezentacja w banerze górnym wspiera hasło i przycisk wzywający do akcji. Infografiki na jasno-szarym tle przeplatane zdjęciami i piktogramami w kolorze nawiązującym do logo. Całość oddaje techniczny charakter a poprzez czernie akcent szlachetności i ekskluzywności.
Soczysty, ciepły wizerunek z dużym filmowym akcentem, podkreślającym rodzinny charakter firmy, ale też trwałość czynnika ludzkiego. Elegancki salon i profesjonalny sprzęt i doświadczona obsługa to wszystko zawarte w kilkuminutowej prezentacji. Żywe, ale nieagresywne kolory nadają wzmacniają przekaz świata barw, o który nierzadko walczy się w Optyk Lechna w imieniu jego klientów.
Kontaktowa wizytówka koncentrująca się na konkretnym, wąskim asortymencie. Czarny kolor tła ma uwypuklać zaprezentowane zdjęcia z oferty i realizacji.
Korporacyjna wizytówka okraszona filmem i lakonicznie podaną niezbędną ilością informacji, albowiem na ich podstawie ci, którzy mają wiedzieć wiedzą. Z tego też powodu strona jest osadzona w jasnym czytelnym środowisku i minimalistyczną ilością form graficznych. Jedyną estetyczną ekstrawagancją jest film w banerze na stronie głównej.
Inwestycje kapitałowe lubią spokój, stąd stonowane kolory i umiarkowane naszpikowanie grafiką strony prezentującej możliwości inwestycyjne w Europie Zachodniej. Elementy przygaszonego złota nadają nieco szlachetności, ale w jego dyskretnej nie rzucającej się mocno w oczy, formie. Szarości w tym kontekście dopełniają łagodność przekazu i nieco kierunkują na techniczny aspekt przedsięwzięcia.
Przejrzysta, przestrzenna, rozświetlona wizytówka skupiająca się na konkretnej usłudze/produkcie. Prosty przekaz i nierozbudowana formuła celowo ma nie rozpraszać odbiorcy niosąc w sobie myśl, że wiemy co robimy i koncentrujemy się na dokładnie tej pracy.