Portfolio - Zielona Góra
Oczywista w warstwie kolorystycznej dominanta niebieskiego koloru, uwypuklona ciemnym tłem dodatkowo podkreśla smaczny charakter produktów i zdjęć je "opisujących".
Przestrzenna za sprawą bieli i niebieskości oraz uporządkowana poprzez zamknięcie informacji w blokach informacyjnych i układu aut w banerze górnym. Całość z nadrzędnym celem czytelności i nieprzeładowania, stąd uwypuklenie kluczowych elementów bod banerem głównym.
Minimalistyczna w wyrazie strona www grupy zajmującej się szeroko pojętą ofertą aut ze stajni VW i Skody oraz usług. Czwórpodział na stronie bardziej obrazuje zestawienie ze względu na zakres oferty aniżeli geograficzną lokalizację, choć i to została oznaczona. Każdy dział symbolicznie reprezentuje zdjęcie, będące wspólnym, graficznym mianownikiem dla każdego obszaru oraz szczegółowe menu dostępne po kliknięciu, w którym każdy link prowadzi do niezależnej strony. Ciemne kolory półprzeźroczystej apli uwypuklają nazwę działu i czynią stronę mniej krzykliwą.
"Uzdjęciowiony" przekaz salonu samochodowego Skody z mocnym naciskiem na szerokość usług od serwisu po różne formy oferowanych produktów. Uporządkowanie nawigacji na stronie wspomaga ujednolicenie kolorystyki i formy aktywnych przycisków i linków, tak by były spójne z kolorystyką logo. Duże, czytelne elementy w ofercie katalogowej wspomagają zapoznawanie się proponowanymi modelami za pomocą urządzeń mobilnych.
Okraszona animacją w banerze górnym, podkreślającą stabilność, ale i niebanalne podejście do zadań. Lekka szaro-biała stylistyka odkrywa wstępny zakres usług, zachęcając do komunikacji bezpośredniej.
Jeden obraz mówi więcej niż 1000 słów. W przypadku dekoracji minimum treści wspiera zgrabna grupa wyselekcjonowanych grafik, uchylających rąbka bogatej oferty.