Portfolio www

Nasze wieloletnie doświadczenie w formie bezspornych faktów zostało zaprezentowanie w postaci poniższego zbioru grafik portfolio www. Za każdą z tych realizacji kryje się jakaś historia, która w postaci namacalnego dzieła zaznaczała naszą obecność w biznesie klienta, ale i nas ubogacała nowymi informacjami, zadaniami i wymaganiami.

Portfolio www to coś więcej aniżeli luźny zbiór prac. Tak rozległe dokonania, wykonywane na przestrzeni kilkunastu lat to doskonały obraz nie tylko naszej skuteczności, ale i zmieniających się trendów i wymogów internetu. Nawet te najstarsze prace są naszą dumą, bo kontekście zamierzchłych tendencji budowy stron, wykonywane były w zgodzie z ich ideą i naszym sprawie oddaniem.

Zapraszamy zatem do zapoznania się z crème de la crème wyników pracy agencji interaktywnej albowiem po owocach ich poznacie, a niech rozległość zaświadczy o doświadczeniu i sprawności.

BWWM

Wody z całego świata w czytelnej strukturze produktowej.

Przydomowe wędzarnie

Ekskluzywne wydanie użytkowego produktu, w dominującej czerni delikatnymi rozbłyskami i asymetrycznymi jęzorami dymu podkreślony został wyidealizowany, unikalny i oniryczny charakter wrażeń smakowych jakie pozostają w degustatorach.

Danbud

Modernistyczna z czytelnym uzdjęciowionym „sznytem” strona lokalnej firmy budowlanej. Przestrzenne, szare konstrukcje na stronie nawiązują do okołobudowlanych klimatów i prac stanowią backgroundowe wsparcie głównego motywy, który stanowi człowiek. W nim to bowiem zawiera się wszystko co kojarzymy z tą branżą. Transprentny collage podkreśla unikalne podejście do prac prezentowanej firmy. Ma on na celu podświadome odróżnienie…

SimplyDruk system dla drukarni

System dla drukarni w wersji minimalistycznej i skupionej na funkcjonalnościach. Ograniczona paleta barw porządkuje przekaz informacyjny i odróżnia się stylem od innych typowych projektów, nie tracąc przy tym walorów estetycznych. Uproszczenie przekazu na ma celu czytelność w przypadku obecnym jak i dalszego poszerzania oferty, która ze względu na swoje składowe (każdy produkt to pewien układ…

Naturalnie Wyhodowane

Sklep internetowy w formule platformy sprzedażowej, prosty, schludny skoncentrowany na procesie zamawiania bez zbędnych fajerwerków.

Blackcad Engineering

Strona internetowa w stylu onepage z naprzemiennym ułożeniem bloków graficzno-informacyjnych. Stylistyka czerni dopełniająca nazwę i logo oraz nadająca szlachetnego charakteru całemu przekazowi.

Domek w lesie

Zielony w różnej odmianie wizerunek, miejsca do odpoczynku w „okolicach” Chicago. Ujarzmiona dzikość naturalnego miejsca w przestrzenny sposób lakonicznie informuje o kluczowych walorach oferty w tym rezerwacji.

Kurs na fach

Minimum treści maksimum estetyki w postaci zdjęć, ale i filmu, który w pigułce ujmuje kluczowy charakter serwisu. Estetyka kafelkowa o mocnym uzdjeciowieniu odpowiada instagramowo-facebookowej grupie docelowej, która konsumuje wzrokiem w sposób nie slow foodowy. Zdjęcia to też przełamanie sztampowej formy komunikacji „urzędów” ze społeczeństwem, szczególnie tym młodszym. To również, poprzez układ merytoryczny i nawiązania do…

Wolny Turysta

W znacznym uproszczeniu okołoblogowa strona z wyraźnym odznaczaniem poszczególnych działów, prezentujących różne działania z obszaru turystyki. Blokowość ma za zadanie usystematyzowanie z jednej strony a z drugiej strony miejscami owego bloku przełamanie, by pokazać niekonwencjonalność przedsięwzięcia i podkreślić specyficzny charakter jednego z punktów.

Manufaktura Senator

Celem zmieszczenia wielorakich działań podmiotu lirycznego tej strony, dobrany został kolor czarny, który uniwersalnie spaja i podkreśla zamieszczane zdjęcia, jedno z wielu kolejnych, zainteresowań właściciela. Oddzielenie sacrum od profanum w tym przypadku obejmuje sferę zawodową od hobby w postaci koloru tła na niebieski. I chociaż wszystkie przynoszą dochód to ze względów merytorycznych wyraźnie się oddzielają….

Franciszkanie Zielona Góra

Strona o treści religijnej nie musi być nudna. Duże zdjęcia, kafelkowe aktualności zbliżają przekaz do popularnych form komunikacji w świeckich portalach. Połączenie sacrum i profanum w tej postaci ma na celu unowocześnienie komunikacji z parafianami, w tym szczególnie tymi aktywnymi medialnie.

Szkoła Rozwoju Osobistego ASR

Przestrzenna, o nieszablonowym charakterze prezentacja artystów i usług spod znaku szkoły, ale o unikalnej platformie edukacyjnej.

Pogotowie Ratunkowe Zielona Góra

Soczysta o mocnym „uzdjęciowieniu” prezentacja Stacji Pogotowia Ratunkowego w Zielonej Górze. Kluczowe teleadresowe komunikaty widoczne są w górnych i dolnych rejestrach strony. Strona główna pełni też funkcję nawigacyjną przybliżając co ważniejsze działy.

Kadex Poznań

Inżynierowie to skoncentrowani na celu ludzie, taki też jest przekaz firmy, prosty i konkretny bez marketingowej nowomowy. Grafika ma nie przeszkadzać, a jedynie oblec estetycznym kośćcem pożądany przekaz i uporządkować strumień informacji przy minimalizacji środków stąd białe schludne kolory jako dominanta z mocnym, czytelnym liternictwem.

Parkiety Borek

Multikatalog produktów odświeżony zielenią z logo i białym wsparciem w tle, doskonale dopełnia prezentację produktów, które ze względu na swój, na ogół jasny charakter, nie są zdominowane dodatkowymi kolorami.

Yes4design

Designerska w zamyśle i wykonaniu strona projektantki wnętrz, śmiało rozpycha się potężnym zdjęciem w postaci zmieniającego się slidera w górnych rejestrach strony. Przełamane spokojną bielą z dużą ilością przestrzeni pozwala „odetchnąć” informacjom, gdzieniegdzie poprzetykanym zdjęciem i uzupełniającą magentą, pochodną logo.

Słoiki i butelki kosmetyczne

Strona wspierająca producenta opakowań dla branży kosmetycznej w postaci prostego, ekskluzywnego zbioru przykładowych produktów, zachęcających do zapoznania się z pełną ofertą. Szlachetna czerń doskonale uwypukla kształt proponowanych kształtów i rodzajów butelek i słoików.

Karmy Saba

Trójwymiarowy efekt prezentacji produktu na stronie głównej i czyste, białe tło uatrakcyjniają przekaz, który ciemnymi kolorami przełamuje nieco rozbuchany kolorystycznie charakter stron konkurencji.

Ryneczek Zielona Góra

Kilkudziesięcioletnie dziedzictwo podmiejskiego rynku zobrazowane zostało utrzymanymi w sepii zdjęciami oraz ciepłymi brązami i spożywczą żółcią.

Blackrent

Carsharing w estetycznej, wizytówkowej odsłonie, opartej o mocne, zdecydowane, czarne tło na którym prezentowany jest prosty przekaz wraz z aktywnymi aplikacjami na komórki.

L.V.

Katalog produktów producenta zniczy i akcesoriów. Wizualizacja o nieco artystycznym, abstrakcyjnym „zacięciu”, ale w niezbyt rozbuchanej formie. Dominanta szarości wynikająca z produkcyjnego charakteru profilu firmy, opiera się w dużej mierze o biel, na której relatywnie czytelnie prezentują się liczne tabelki z właściwościami produktów.

Wykładziny Relax

Soczysta kolorystycznie w zakresie prezentowanych zdjęć, nie przeładowana w tle pozwala zapoznać się z treścią w tym prostym kalkulatorem do wyliczania obwodu i powierzchni. Zakres kluczowych grup asortymentowych i usług wzmocniona zdjęciem znajduje się już na stronie głównej.

Dekorpol ozdoby cukiernicze

Klasyczna w stylu strona i funkcjonalności sklepu, czysta i schludna z imperatywem nieprzygniecenia kolorami, zawartych pro sprzedażowych informacji.

Impeks

Przestrzenna za sprawą bieli i niebieskości oraz uporządkowana poprzez zamknięcie informacji w blokach informacyjnych i układu aut w banerze górnym. Całość z nadrzędnym celem czytelności i nieprzeładowania, stąd uwypuklenie kluczowych elementów bod banerem głównym.

Skoda Zielona Góra Grupa Kim

„Uzdjęciowiony” przekaz salonu samochodowego Skody z mocnym naciskiem na szerokość usług od serwisu po różne formy oferowanych produktów. Uporządkowanie nawigacji na stronie wspomaga ujednolicenie kolorystyki i formy aktywnych przycisków i linków, tak by były spójne z kolorystyką logo. Duże, czytelne elementy w ofercie katalogowej wspomagają zapoznawanie się proponowanymi modelami za pomocą urządzeń mobilnych.

Kancelaria Radcy Prawnego

Okraszona animacją w banerze górnym, podkreślającą stabilność, ale i niebanalne podejście do zadań. Lekka szaro-biała stylistyka odkrywa wstępny zakres usług, zachęcając do komunikacji bezpośredniej.

Hanna Dekor

Jeden obraz mówi więcej niż 1000 słów. W przypadku dekoracji minimum treści wspiera zgrabna grupa wyselekcjonowanych grafik, uchylających rąbka bogatej oferty.

Kupuj w Polsce

Wizytówka skierowana głównie do polonusów mieszkający w USA, prosta i czytelna, prowadząca internautę w sposób linearny po swojej zawartości okraszonej równie prostymi, ale „smacznymi” zdjęciowymi ozdobnikami, nawiązującymi do typowo polskiej symboliki, tudzież usług na jakich skupia się firma.

JS Instytut Piękna

Przestrzenny, zorientowany pod piękniejszą część społeczeństwa blog, który w sposób nieszablonowy prezentuje działania właścicielki, podkreślając zdecydowaną kolorystyką jej mocną pozycję merytoryczną.

imontage

Ascetyczna forma, oparta o techniczne szare tło o poszczególne informacyjne, nieaktywne elementy przełamana jest zgaszonym czerwonym kolorem w kluczowych składnikach strony internetowej w postaci interaktywnych przycisków, ceny czy informacji prosprzedażowych. Animowany slider z głównym zdjęciem powielony został w tle tak by wykorzystać jego asymetryczne fragmenty w celach ozdobnych, ale nie rozpraszających uwagi.

Szyby kominkowe

Strona wspierająca stronę „matkę” kierunkując ruch z wąskiej niszy na platformę sprzedażową firmy. Strona utrzymana w modernistycznym stylu.

KB Kominki

Czytelnie „uzdjęciowiony” sklep wykorzystujący optymalne elementy i formy obowiązujące w sklepach internetowych, pozwalając dzięki temu, skoncentrować się na treści.

Zauntech

W stabloidyzowanym świecie przekazu, kafelkowa strona przeznaczona dla klienta niemieckiego w dwojaki sposób odróżnia się na rynku, zarówno nowoczesną forma, w której krótki piktogramowy przekaz zastępuje rozbudowany opis, oraz kolorystyka w nietypowym zestawieniu, ale utrzymanej w ciemnej tonacji, czytelnej dla zawartych tekstów i pozwalających wydobyć zdjęcia w galerii.

jn.development

Nieco postmodernistyczna wizja strony z ograniczona gamą kolorów, w tonacji odróżniającej się od typowych przedstawicieli branży. Proste kolorystycznie otocznie nie dominuje nad przekazywaną treścią i poprzez swoją czytelność porządkują merytoryczną zawartość.

iwindow

Branżowy katalog fachowców i firm, w schludnej gamie kolorystycznej. Celowy barwny minimalizm ma pozwolić skoncentrować się na treści, a jednocześnie szarości przełamują, częstą w przypadku katalogów, szpitalną biel. Jedynie niebieski, spójny z logo, podkreśla aktywne elementy serwisu.

Airporttransfer

Ultra lekka w kreacji graficznej, strona umożliwiająca zamówienie transportu osobowego na terenie małopolski. Ze względu na swój uniwersalny charakter, bazująca na symbolicznych zdjęciach kojarzących się z potencjalnymi grupami docelowymi w lotniskowo-podróżniczym otoczeniu.

Bukowski Magic

W nieco mistycznym klimacie (czernie, złoto) strona iluzjonisty i magika p Bukowskiego. Zaprezentowana w nowoczesnym entourage skupia się na wizualnym show zaprezentowanym w postaci dużych zdjęć na stronie głównej oraz naciskowi położonemu na zakładki związane z galerią zdjęć czy filmów.