Budowa stron internetowych

Sklep Młodzi Artyści
Sklep Młodzi Artyści
Strona pozbawiona celowo grafiki. Absolutna koncentracja na produkcie będącym utworami muzycznymi. Możliwość odsłuchania krótkich zajawek, a docelowo pobranie zamówionego utwory w postaci pliku. Absolutny minimalizm i koncentracja na sednie sklepu. Muzyka i dźwięki we wszelkich odmianach poukładane w dwupoziomowe, równoległe merytorycznie, menu. Asceza grafiki wynika m.in. z różnorodności okładek, które nieprzytłumione wchodzą na pierwszy plan, stanowiąc przy tym estetyczny przerywnik i ozdobę.
Bikeee
Bikeee
Świat elektryczny, nowoczesnych rowerów wspiera równie dynamiczny wizerunek. Mocno uzdjęciowiony z żywym soczystym niebieskim kolorem nie pozostawia wątpliwości co charakteru przekazu, który dodatkowo wzmocniony prostymi nagłówkami łatwo prowadzi internautę po swojej zawartości. Odpowiednio dobrane fotografie budują odpowiedni entourage i klimat wokół prezentowanych produktów, te podzielone na kilka rodzin w czytelny sposób nawigują nas między poszczególnymi wariantami.
Hillux
Hillux
Modernistyczne spojrzenie na prezentację szerokiego zakresu działań firmy. Schematyczna struktura firmy nawiguje po ofercie zarówno w sposób funkcjonalny jak i poprzez związanych z nią menadżerów. Całość utrzymana w związanych z logo kolorach, tworzących kojącą atmosferę i przyjazny przekaz. Ten ostatni wzmocniony infografikami, które odnosząc się do kluczowych przewag konkurencyjnych i walorów informacyjnych pozwalają jednym rzutem oka na ocenę oferowanych warunków współpracy.
Mineralia
Mineralia
W świecie skał i minerałów pozwala odnaleźć się sklep internetowy dedykowany tejże branży. Łatwa i czytelna nawigacja, podobnie z graficznymi przyległościami, mają nie dominować nad zdjęciami produktów, bowiem to zdjęcia są clou sprawy, magnesem przyciągającym wzrok i będącym głównym prosprzedażowym czynnikiem. Jedynie delikatne szarości przełamują monotonna biel, jako dopełnienie tu i ówdzie odcinając poszczególne bloki informacji od siebie. Ciepło ziemiste elementy w logo i niektórych nawigacyjnych punktach dosmaczają i podkreślają szczególnych charakter tychże punktów.
The Droshkoov Theatre
The Droshkoov Theatre
"Teatr swój widzę ogromny..." taka też i była praca nad stroną zielonogórskiego teatru. Od subtelnego acz charakternego wizerunku po system rezerwacji miejsc i biletów na sali wraz z weryfikacja i skanowaniem biletów smartfonem. Po drodze ocierając się o rafy estetycznej materii, które zawsze ze względu na swą niedoskonałość warte byłyby być udoskonalone. Walka wizerunku z informacją zaoowocowała mariażem czerni i czerwieni, nadając dynamiki w mrocznym jak sala, podczas spektaklu, otoczeniu. Duże przestrzenie, poprzetykane ujednoliconymi w stylu zdjęciami porządkują przekaz i dodają mu ekskluzywnego rozmachu, jaki można osiągnąć w każdej branży, jednakże ta artystyczna jest wyjątkowo wdzięczna.
Realder Nieruchomości
Realder Nieruchomości
Odświeżone logo w kierunku bardziej piktogramowej wizji pociągnęło za sobą nowe wykonanie strony internetowej, tak by na tle innych biur nieruchomości nowa witryna była czytelnym wprowadzeniem w ogrom informacji jakie ciągną się za każdą decyzją w sferze nieruchomości. Poza uproszczoną, ale skuteczną wylistowywarką ofert zaproponowaliśmy podział wg czynników istotnych z perspektywy klienta, ale nie branych pod uwagę w schematycznym przedstawianiu nieruchomości w większości firm.
Waldemaro
Waldemaro
Mocno metalowa zawartość oferty dodatkowo wzmocniona szarościami i przełamującym schemat tłem w banerze górnym tworzy przestrzenny charakter prezentacji, do tego uwypuklonej trójwymiarowym ujęciem produktów w górnych rejestrach strony nieco zmienia optykę i zachęca do przewijania strony, gdzie poza standardową ofertą tekstową są też kolejne zdjęcia, które dla znających branżę są rozpoznawalnym znakiem. Zdjęcia również utrzymane w kolorach szarości by oddać jednolity, mocny charakter przekazu.