Portfolio www

Nasze wieloletnie doświadczenie w formie bezspornych faktów zostało zaprezentowanie w postaci poniższego zbioru grafik portfolio www. Za każdą z tych realizacji kryje się jakaś historia, która w postaci namacalnego dzieła zaznaczała naszą obecność w biznesie klienta, ale i nas ubogacała nowymi informacjami, zadaniami i wymaganiami.

Portfolio www to coś więcej aniżeli luźny zbiór prac. Tak rozległe dokonania, wykonywane na przestrzeni kilkunastu lat to doskonały obraz nie tylko naszej skuteczności, ale i zmieniających się trendów i wymogów internetu. Nawet te najstarsze prace są naszą dumą, bo kontekście zamierzchłych tendencji budowy stron, wykonywane były w zgodzie z ich ideą i naszym sprawie oddaniem.

Zapraszamy zatem do zapoznania się z crème de la crème wyników pracy agencji interaktywnej albowiem po owocach ich poznacie, a niech rozległość zaświadczy o doświadczeniu i sprawności.

Persa

Strona internetowa Persa wykorzystuje przemyślaną kompozycję opartą na kontraście ciemnego, stonowanego tła z dynamicznymi akcentami w kolorze magenty. Ten zabieg wizualny skutecznie przyciąga uwagę do kluczowych elementów, takich jak przyciski CTA i nagłówki sekcji. Portfolio realizacji i zdjęcia firmowe zyskują głębię dzięki ciemnemu tłu, które pozwala wyeksponować detale wykonanych prac. Minimalistyczny layout w połączeniu z wyrazistą typografią buduje profesjonalny wizerunek marki. Sekcje strony płynnie przechodzą jedna w drugą, prowadząc użytkownika przez ofertę firmy, jej doświadczenie i certyfikaty. Responsywny design i przejrzysty układ treści sprawiają, że strona jest zarówno estetyczna, jak i funkcjonalna.

Villa Dingac

Strona internetowa Villa Dingač prezentuje się w jasnej, świeżej kolorystyce, gdzie dominuje biel przełamana ciepłymi, pomarańczowymi akcentami w postaci przycisków CTA. Profesjonalne zdjęcia apartamentów i widoków na Morze Adriatyckie tworzą przekonującą narrację wizualną, eksponując główne atuty oferty. Przejrzysty układ treści z wyraźnym podziałem na sekcje ułatwia nawigację i prezentację apartamentów. Opinie klientów przedstawione w formie cytatów budują wiarygodność oferty, a galeria zdjęć lifestyle’owych dodaje autentyczności i ciepła przekazowi. Responsywny design strony oraz czytelnie wyeksponowane dane kontaktowe sprawiają, że jest to efektywne narzędzie marketingowe dla biznesu turystycznego.

Symetria Inwestycje

Sztuka tworzenia przestrzennych obiektów w zetknięciu się z dwuwymiarową przestrzenią zaowocowała stroną dla studia architektonicznego, którego znaczny dorobek zaprezentowany został głównie za pomocą zdjęć realizacji, okraszonych niezbędnym słowem. Przełamanie kolorystycznej jedności w postaci żółtego koloru zagrało przy uwypukleniu co ważniejszych elementów na stronie, jednocześnie nie przytłaczając jej i samych zdjęć.

Perbud

Inżynierska strona w klarowny sposób oddająca sedno działalności firmy. Poszczególne obszary są podzielone w jasny sposób i lakonicznie opisane tak by odbiorcy, łatwo potrafili objąć całość oferty firmy i samej firmy.Mocny zielony akcent z logo znakomicie dosmacza poszczególne komponenty i nadaje ożywczego powiewu w dynamicznej formie przedstawienia Perbudu.

Lago Apartamenty

Niezwykłe miejsce w obfitującym w naturę entourage’u oferuje za pomocą schludnej strony możliwość skorzystania z oferowanych dobrodziejstw. Strona to przede wszystkim mechanizm rezerwacji i zamawiania noclegów z oczywistym zapoznaniem się z ofertą pokoi i okolicznych atrakcji. Nieprzegadana, skoncentrowana na celu strona łatwo prowadzi internautę przez swoją zawartość czytelnie otwierając proponowane możliwości. Okoliczne atrakcje zaprezentowana w formie bloga osiągalne są przez stronę, ale bez narzucania treści, które są dopełniające.

Grupa Dombek

Witamy w cyfrowym kalejdoskopie rozrywki, gdzie każdy pixel pulsuje energią niezapomnianych chwil. Ta strona to nie tylko witryna – to portal do świata, gdzie szara codzienność ustępuje miejsca ferii barw i emocji.Już od pierwszego spojrzenia jesteśmy wciągani w wir możliwości, z intrygującym wezwaniem do odkrycia „nowego wymiaru rozrywki” unoszącym się nad panoramą kuszącego baru. To zaproszenie do podróży przez labirynt doznań, gdzie każde zdjęcie w mozaikowej galerii to okno do innego uniwersum zabawy.Od magicznych świateł oprawy muzycznej, przez uśmiechy zatrzymane w kadrze fotobudki, aż po bajkowe dekoracje – każdy element tej digitalnej układanki obiecuje transformację zwykłego w nadzwyczajne. 

AMDevelopment

Cyfrowa symfonia architektury i designu – tak jawi się strona AM Development. To wirtualna brama do świata nowoczesnych inwestycji, gdzie każdy pixel opowiada historię komfortu i elegancji. Strona główna, niczym imponujący hol, wita gości panoramą możliwości mieszkaniowych. Scrollując w dół, odkrywamy kolejne akordy wizualnej opowieści – ikonograficzne nuty zalet, fotografie-obrazy malujące przyszłe domy, aż po finałową kodę zachęcającą do kontaktu. Stonowane barwy tworzą tło dla czerwonych akcentów, jak błysk latarni morskiej prowadzącej do bezpiecznej przystani. To nie tylko strona – to cyfrowy poemat o domu marzeń, zaklęty w responsywną formę internetowej galerii.

Pro-Wod

Szeroki zakres działań w obszarze wod-kan, oraz bogate zaplecze techniczne własne, podkreślone szlachetną czernią i zdjęciami posiadanego sprzętu i floty urządzeń. Całość dopełnia materiał własny wykonany z drona nad różnymi inwestycjami w których firma uczestniczyła.

El-light firma budowlana

Mocno uzdjęciowiona prezentacja podstawowych usług firmy budowlanej opiera się o czytelny przekaz i optymalną ilością informacji tekstowej, która dookreśla proponowany zakres prac, ale nie nuży, przerywana lekką asymetrią i przykładowymi zdjęciami.

Travelmania

Turystyczne portale blogowe to przyjemne obcowanie z egzotyką, dlatego też Travelmania ocieka zdjęciami opisywanych destynacji. Każda posiada poza odpowiednią ilością przydatnych informacji również prosprzedażowy komponent w postaci listy hoteli i proponowanych miejsc noclegowych. Szeroki zakres artykułów zebrany został w różne kategorie typowe dla najczęstszych wyszukiwań przez klientów.

Morethanit

Niepozorna na pierwszy rzut oka strona to dobrzy przykład treściwej wizytówki. W lakoniczny sposób oddaje zasadniczą treść działalności firmy, przy tym dzięki filmowi zawartemu w banerze głównym oddaje technologiczny aspekt podstawowemu zakresowi aktywności firmy, zarówno pod względem samej formy jak i treści filmu.

Wolny Turysta blog

Zgrabna formuła podróżniczego bloga przeplata liczne relacje ze zdjęcia budując artystyczny chaos, wokół którego wiodą nici konkretnych kategorii i destynacji. Nawigacja skromnie zaprezentowana w kluczowym miejscu ma jedynie dawać możliwość nie zatonięcia w morzu emocjonalnego przekazu. Całość domyka brak kolorystki tak by nie narzucać interpretacji przedstawionym tereściom.

MOPS Zielona Góra

Niełatwa próba zmierzenia się z rozległą materią informacyjną urzędu co do którego treści należało uwzględnić mobilność odbiorców i łatwość nawigacji. Wykorzystanie akordeonowych menu i graficzno-skrótowej nawigacji wspartej ujednoliceniem kolorystycznym uporządkowało oraz uwspółcześniło przekaz. Kolorystyka schludna z akcentami żółtego koloru jako motywu przewodniego miasta i województwa doskonale odnalazła się w podkreślaniu aktywnych punktów na stronie. Wzmocnione kluczowym zdjęciem alegorycznie podsumowującym zadania ośrodka.

Gabriella Bocci

Wdzięczna wizytówka aktywnej artystycznie seniorki. Fotografie bronią się same zatem ich względne uporządkowanie był nadrzędnym celem, wzmocnionym ciemnymi kolorami tła, na takim bowiem prace prezentują się najwdzięczniej. Kompozycje i układ nadaje nieco dynamiki statycznym kadrom, ale nie psując całościowego wrażenia harmonii i spokoju nawiązującego tym do treści zdjęć.

De-Pol Rail

Asymetryczny układ nadaje dynamiki licznym zdjęciom na stronie, które same w sobie w dość statyczny sposób przedstawiają kluczowe aspekty działalności firmy. Część z nich dodatkowo została wzmocniona zaokrąglonymi rogami, ale również w sposób niekonwencjonalnych i wprowadzający nieco ruchu w skromnym objętościowo tekście

Ludowa Park

Nowoczesny i czytelny przekaz w nieco postmodernistycznej manierze, delikatnie nawiązującej do architektonicznych elementów inwestycji. Charakterystyczne położenie, wśród zieleni, znalazło swoją reprezentację w odpowiednich akcentach na stronie, które ożywiają przekaz, ale bez wykorzystywania skojarzeń z branżą leśną czy ogrodniczą

Fineks

Dynamiczny wizerunek firmy podkreślony filmem z kluczowymi postaciami Fineks, do tego asymetryczne łuki nadające dodatkowego aktywnego charakteru, bazującego na logo. Całość stonowana uspokajającą kolorystyką, chociaż przełamująca wszechobecną niebieskość związaną z finansami.

RODM Warszawa

Idealna strona dla NGO’su, instytucji czy przedsięwzięcia społecznego to wypadkowa czytelności i masy informacji, w tym przypadku udało się okiełznać nadmiar treści balansując między portalową estetyką a fundacyjnymi zakusami na grafikę.

Ekopress

Artystyczno grunge’owy styl mający na celu podkreślić nieszablonowe podejście do tematu ekologii w ujęciu instytucjonalnym. Delikatne szarości oddają jak wiele jeszcze do zrobienia w otaczającym nas świecie pozostaje, by mógł przyjąć zielone barwy. Czytelny układ oddaje informacyjne sedno i determinacje w przekazie.

Powersteel

Nowoczesna i czytelna o nieco asymetryczno modernistycznym charakterze strona dla firmy budowlanej. Układ treści pozwala na każdym etapie zajmować oko a to grafiką a to nagłówkami, tak by tekst był informacyjnie ciekawy dla odbiorców.

Warsztat Borys Zielona Góra

Estetyczne i uzdjęciowione zaprezentowanie dość niewdzięcznej branży, która w smarach i chaosie rozbieranych część jawi się na pierwszy rzut oka nieatrakcyjnie. Stad systematyka i prosta komunikacja oparta o ciekawe zdjęcia przełamuje nieco znany klientom dysonans. Do tego garść pozycjonerskich i informacyjnych tekstów opisujący zakres usług nawet nie wprawnemu posiadaczowi auta.

Idealmeble sklep

Kolejna odsłona, już po latach, czołowego sklepu z branży meblarskiej online. Ze względu na szeroki asortyment styl jest dość zunifikowany, nienarzucający jakiegoś konkretnego charakteru. Czytelność i łatwość nawigacji dominuje, na pierwszy plan wychodzą produkty i informacje im towarzyszące, nie bez znaczenia jest pozycjonerski blog wraz z szeregiem informacji i produktów doń przypisanych.

Food Waste

Jakościowa wizytówka odkrywająca przed zainteresowanymi szczegóły spotkania od kluczowych zagadnień po profile prelegentów. Stąd całość utrzymana w nieco złamanej zieleni z wyłagodzeniami w elementach graficznych i utrzymanej czytelnej stylistyce nie dominującej przekaz, ale subtelnie go wspierając.

Ecobabyfood

Lekka i delikatna strona przeznaczona dla najmłodszych oferuje produkty żywnościowe z rodziny Bio, stąd delikatne zielenie o nieco miętowym charakterze by nadać więcej świeżości w porównaniu do innych Bio sklepów.

Bolfras Kleist

Utrzymany w kolorach sepii i czarnobiałych zdjęć klimat strony podkreśla historyczne przedsięwzięcie po Niemieckiej stronie Odry we Frankfurcie. Przestrzenność i czytelność informacji stanowi priorytet projektu z ewentualnym naciskiem na zdjęcia jako komponent uatrakcyjniający przekaz.

Liczaki

Cudowny zbiór kalkulatorów i formularzy ułatwiających życie od tej matematycznej strony. Zabawna formuła oparta o lekka drwinę z ejaj i nas samych to kwintesencja współczesności w nowoczesnej i przejrzystej formie, zdatnej do spożycia przez każdego.

Centrum Medyczne Sulechowska

Prywatne Centum Medyczne, które pod światłym przewodnictwem subtelnie dawkuje niezbędne informacje ze względu na wrażliwość odbiorcy, mając w zapleczu kompleksową obsługę i renomę na rynku. Delikatna kolorystyka i bazowe uzdjęciowienie mają nie przeszkadzać w odbiorze.

Homestrefa

Dynamiczne biuro nieruchomości, zdominowane kobiecym akcentem zarówno podmiocie jak i wykonaniu z wykorzystaniem mocnych, zdecydowanych kolorów, w dość unikalnym zestawieniu, ale poprzez to ułatwiającym zapamiętanie i pasującym do prowadzących biuro nieruchomości, właścicielek.

Arle FFO

Transgraniczny „słup ogłoszeniowy” aktywizujący sąsiadów z obu stron Odry. W lwiej części skierowany do seniorów stąd prosta nawigacja i przekaz łatwy w konsumpcji i przyswojeniu.

Jestem Ekopro

Surrealistyczne infografiki oplatające stronę wzmocnione klimatem grunge poruszają się w obszarach szarości i zieleni, obrazując techniczny i ekologiczny aspekt dbałości o środowisko w sensie instytucjonalnym. Akcja łącząca komercyjny aspekt z głębokim przekonaniem o słuszności akcentuje co ważniejsze elementy dużym szablonowym liternictwem. Odrobina trójwymiarowości przełamuje klasyczny schemat prezentacji w internecie.

Zurko Bud

Zgrabnie poukładane portfolio prac i amatorskimi, ale prawdziwymi zdjęciami obleczone sprawnie napisaną ofertą, która lakonicznie przedstawia clou działalności i specjalizacji firmy.

Trimarium

Rozległy portal informacyjny skrojony wg uporządkowanych zasad i czytelności jako czynnika nadrzędnego. Na miarę podobnych formatów, baner główny jest uzdjęciowony wybraną aktualnością, która ze względu na swoją wagę znajduje się w tym miejscu. Poszczególne kolejne informacja są pokategoryzowane wg zadanych zasad i podkreślone umiejscowieniem czy wielkością.

Gadżeciarze

Dziewięć sklepów opartych o podobny schemat intencjonalnych. Powtarzalnych szablon spójny z głównymi wyznacznikami prestashop. Drobne różnicowanie na poziomie kolorów menu czy stopki, odpowiednie do danego asortymentu tudzież grupy odbiorców. Prostota jest wynikiem szerokości asortymentu, który nie wyłania, żadnego wyspecjalizowanego charakteru designu, stąd uniwersalizm i czysta forma.

Okey s.c.

Około budowlana branża mająca jednak swój unikatowy charakter obsługi i utrzymania ruchu galerii handlowych, stąd lekko zgaszona zieleń i techniczne szarości. Prosty infograficzny przekaz i lakoniczne tekstowe zagadnienia poruszone w tekście koncentrują się na pryncypiach i łatwości komunikacji z firmą.

Akademia Nauki

Ciepła dynamiczna kolorystyka, ale nie przegadana i ze sporą dominantą bieli, które uczytelnia zdjęciowo-tekstowy przekaz. Tu i ówdzie dodana odrobina asymetrii celem zwiększenia wrażenia dynamizmu i aktywności. Oraz oczywiście creme de la creme czyli odpowiednie zdjęcia wychodzące poza sztampowy przekaz.

Fundacja RD HUB

Strona poważnej i poważanej fundacji nie musi być nudna. Dynamiczny collage w banerze górnym i treści nie tylko ożywiają stronę, ale poprzez swój grunge charakter wprowadzają nieco dynamiki, która pobudza i dobodźcowuje percepcje internauty.

Konferencja Fit For 55

To czasowe przedsięwzięcie wykonane w ramach szerszej współpracy z fundacją odpowiedzialną za ów event, nawiązuje w grafice i stylu do strony matki, koncentrując się jednak na konkretnym przedsięwzięciu, wzmocnionym licznikiem, który odlicza czas do rozpoczęcia imprezy. Dojrzałe kolory i wywołany niebieskim spokój i ciszę, delikatnie przełamują asymetryczne bryły w tle, w różnych odcieniach niebieskiego i piktogramowe grafiki spójne z treścią.

Sklep Młodzi Artyści

Strona pozbawiona celowo grafiki. Absolutna koncentracja na produkcie będącym utworami muzycznymi. Możliwość odsłuchania krótkich zajawek, a docelowo pobranie zamówionego utwory w postaci pliku. Absolutny minimalizm i koncentracja na sednie sklepu. Muzyka i dźwięki we wszelkich odmianach poukładane w dwupoziomowe, równoległe merytorycznie, menu. Asceza grafiki wynika m.in. z różnorodności okładek, które nieprzytłumione wchodzą na pierwszy plan, stanowiąc przy tym estetyczny przerywnik i ozdobę.

Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości

Strona agregująca setki informacji wymaga ich odpowiedniej oprawy. Spokojny, stonowany szary łagodzi ostre kontrasty. Tu i ówdzie pozwoliliśmy sobie na elementy graficzne spójne w stylu i treści z głównym przekazem strony. Ciemna grafika uzupełniająca w postaci niebieskiego/granatu w niewielkim stopniu dodaje aktywności.

UKSW Centrum Gospodarki Światowej

Stateczna instytucja wymaga zachowawczego designy, by nie naruszać wizerunku i stateczności placówki. Takoż i tematyka wymaga poważnego podejścia do przekazu informacji. Jedyna ekstrawagancja, ale w zgodzie z naczelnym przekazem, to duży baner zdjęciowy, wyłuskujący co ważniejsze informacje i nadający nieco estetyki stronie.

High Work

Wdzięczny blokowy układ informacji i grafik w bezpośredni sposób nawiązuje do branży budowlanej. Mocne czarne grafiki czy to w haśle czy też treści przełamane są równie ostrym czerwonym przekazem. Monochromatyczność dodatkowo uwypukla film w banerze głównym. Film łączy co ważniejsze aspekty oferty i przybliża je odbiorcom bez potrzeby zagłębiania się w treść, są też swoistego rodzaju referencjami, ich esencją.

Tlenoterapia Zielona Góra

Przestrzenny design, dający wiele miejsca odpoczynek dla oczu. Łagodne krągłości nawiązują do logo i skojarzeń z przedstawianym tematem. Treść ożywiona jasnymi niebieskościami wzmacniającymi świeżość przekazu i na granicy komfortu wzrokowego, wpadającymi w pamięć, jednoznacznie łącząc się z firmą.

Ozembal

Odprodukcyjna część branży kosmetycznej wymusiła balans estetycznego intro i merytorycznej zwartości, w której feeriach barw i zdobień ustąpiła funkcjonalności i łatwości nawigacji. Delikatne nawiązania do kolorów firmy nie przytłaczają a jedynie delikatnymi akcentami dosmaczają ogólny przekaz witryny.

Fundacja GreenLab

Nie jest to może opus magnum ludzkości w kontekście działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, ale znaczący wkład, który nie uniknął stylistyki bliskiej ekologii i obszarom pokrewnym. Nieco grunge stylistyki podkreśla dekadenckie skłonności społeczeństw, które kontrastują z przełamanymi zieleniami i szarościami, jako antytezą celu do którego zmierzamy.

Źródlana Kaskada

Szablonowa w charakterze, pełnograficzna struktura informacji z naciskiem na zdjęcia i ergonomię poruszania się po stronie. Delikatna asymetryczność zdjęć i treści nadaje nieco ruchu i dynamiki przekazu, który w wystarczający sposób ubogaca stronę bez potrzeby dodatkowych zdobnych elementów.

Instytut Promocji Gospodarki

Blokowy charakter przekazu rodem z prezentacji Power Point, wzmocniony interaktywnością poszczególnych elementów i doborem użytych zdjęć. Pełnoekranowa, skalowalna wizja pozwalająca łatwo nawigować pomiędzy poszczególnymi obszarami informacji.

Porozumienie Warszawskie

Gazetowa, czytelna struktura informacji, nienaruszona zbędnymi graficznymi przeszkadzajkami, żywo odpowiada docelowemu produktowi dopełniając go z uwzględnieniem internetowych naleciałości. Dominującej bieli towarzyszy skromny akcent fioletu, łącznika z barwą logo.

Oladesign

Artystyczny charakter w postaci dedykowanych figur i postaci, wsparty unikalnym asymetrycznym designem, w którym krótkie sekwencje filmowe przybliżają odrzemieślniczą część produkcji. Osadzoną jednak w dynamicznej strukturze linii i bloków z dosmaczeniem czarnobiałych ujęć, dzięki, którym na plan pierwszy wysuwa się treść przekazu.

IT Energy

Inżynierowie inżynierom zgotowali ten los. Prosty matematyczny przekaz. Czytelna formuła jedynie gdzieniegdzie poprzetykana wielokątami nawiązującymi do symboliki internetowej, sieciowej, przekazu współczesnej informacji. Brak dominującej kolorystyki rekompensuje krótki alegoryczny film, uczłowieczający zarówno stronę jak i samą branżę.

Chopina 13

Jeden obraz mówi więcej niż tysiąc słów takoż i tutaj zdjęcia najlepiej sprzedają oferowaną inwestycję. Rozłożone systematycznie, poprzetykane słowną merytoryką nadają ogólny, spójny charakter przekazowi o unikalności oferty.