Tworzenie stron internetowych Niemcy

Jeżeli chciałbyś rozwinąć swój biznes w Niemczech i nie masz doświadczenia, nie masz strony i sporo obaw? A może jesteś niezadowolony z dotychczasowej strony, która jest po niemiecku lub skierowana do niemieckiego klienta, ale nie jest skuteczna? Jeżeli jesteś w takiej sytuacji to chętnie pomożemy Ci zwiększyć prawdopodobieństwo odniesienia sukcesu.

Dogo.pl Tworzenie stron internetowych Niemcy
Strony internetowe w Niemczech wymagają pod względem technicznym równie bacznej uwagi jak te na rynku polskim. Jednak pod względem informacyjnym i estetycznym istnieją subtelne różnice.

Na co zwrócić uwagę planując stronę internetową skierowaną na Niemcy


Prawo

Dogo.pl prawo a strona w Niemczech

Ilość i jakość obwarowań jakie spoczywają na firmach działających w Niemczech jest spora i już sam fakt posiadania strony w języku niemieckim daje prawo niemieckim urzędom do ingerencji w twój biznes. Do tego dość drapieżne i wyspecjalizowane w wyszukiwaniu luk, kancelarie mogą uprzykrzyć pierwsze kroki na tym rynku. Ważne by mieć na stronie np. Impressum, by regulamin uwzględniał nie tylko unijne wytyczne, ale też niemieckie wyznaczniki prawne, skoro strona a w szczególności sklep jest skierowany do klienta niemieckiego. Ciągle pojawiają się nowe regulacje jak np. obowiązek niemieckiego BDO jeżeli sprzedaje się towary na terenie Niemiec.

Niemieckie prawodawstwo i jego opresyjność w postaci wymiaru kar, szczególnie dla firmy z Polski to spore kwoty w dodatku w euro, które mogą zachwiać początkującym biznesem, dlatego warto przedsięwziąć rozważne i profesjonalne kroki jeśli chodzi o projektowanie stron internetowych skierowanych na ten rynek.


Merytoryka

Strony internetowe Niemcy

Pod wieloma względami Polska wyprzedza, tak tak, wyprzedza Niemcy w kwestiach związanych z technikaliami i rozwiązaniami informatycznymi. Tzw. renta zapóźnienia spowodowała, że przeskoczyliśmy etap np. faksów na rzecz korespondencji mailowej. Nie bez skutku pozostaje również fakt starzenia się społeczeństwa niemieckiego w związku z czym mniejszej gotowości na innowacje, szczególnie w tej praktycznej, bieżącej formie.

Dogo.pl Merytoryka a strona niemiecka

Projektując strony internetowe na rynku niemieckim należy uwzględniać bardziej konserwatywny układ informacji, prostszy przekaz i łatwiejszy dostęp do poszczególnych elementów. Budujemy strony internetowe o mniej dynamicznej strukturze.


Estetyka


Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala tworzyć witryny, które pod względem jakości, informacji czy seo spełniają oczekiwania klienta niemieckiego w internecie. Oczywiście wiele zależy od grupy docelowej i różnice między branżą budowlaną, a modową są równie duże jak w Polsce. Ma jednak rynek niemiecki swoje własne upodobania i wynikające z tradycji czy też politycznej poprawności wymogi, którymi należy się kierować jeżeli chce się mieć skuteczną komunikację z klientem. Dla przykładu wiele przekazów graficznych powinno zawierać multietniczne wątki, bądź nie zawierać niektórych, mogących być źle odebranymi. Znajomość niemieckiej kultury pomaga w tworzeniu i realizacji potrzeb docelowego klienta. Szczególnie, że jest to kraj związkowy i różnice między Bawaria a Brandenburgią to nie tylko geograficzna odległość, ale też kultura pracy, religia czy chociażby stosunek do Polski.

Dogo.pl Niemiecka estetyka


Seo i pozycjonowanie w Niemczech


Dogo.pl domena niemiecka.de

Marketing internetowy w dwa razy mniejszej Polsce to niełatwa sprawa, co dopiero w 80 milionowych Niemczech. Należy zakładać, że na każdą interesującą frazę będzie minimum dwa razy więcej, cztery razy bardziej bogatej konkurencji. Zatem tworzenie stron internetowych powinno uwzględniać fakt tak rozwiniętego rynku. Nie oznacza to jednak, że nie można dotrzeć do niemieckich klientów. Wymaga to jednak sporego nakładu sił i pomysłowości, ale też cierpliwości. Korzystając z usługi polskich firm masz bowiem przewagę na niemiecką konkurencja, ceny za podobny zakres prac, jakie w zakresie pozycjonowania wykonałaby firma niemiecka.


Niemiecka domena.de


Jednym z elementów marketingu jest odpowiednia domena. Stron internetowa powinna być w domenie niemieckiej.de i nazwą kojarzącą się z naszym produktem lub usługą w niemieckiej grupie językowej, czyli nie wchodzi w rachubę nazwa producent-krzesel :), w dodatku google będzie preferowało w wynikach wyszukiwania domenę krajową przez co nawet wybierając Stuhlhersteller jako naszą nazwę ważne by znalazło się tam.de

Można oczywiście posługiwać się uniwersalną domena.com czy.eu jako alternatywą w przypadku, gdy nasza wybór jest już zajęty. Ostatecznie nazwa strony www może przyjąć nazwę marki lub firmy, która prowadzisz jeżeli spełnia warunki czytelności i uniwersalności.

Nagrodą jest bowiem nie tylko 80 milionów klientów w Niemczech, ale też klienci z Austrii, Szwajcarii i nierzadko ościennych Niderlandów.

System cms


Nie ma znaczenia jaki system obsługuje twoją stronę czy to wordpress, czy modx, prestashop, czy jakieś autorskie krajowe rozwiązanie w języku polskim. Docelowo liczy się efektywność wygenerowanego kodu wynikowego w postaci htmla i profesjonalne przygotowanie przekazu.

Strony internetowe w Niemczech - przykłady

Strony internetowe w Niemczech katalog produktów Strony internetowe w Niemczech oferta w stylu paralax Strony internetowe w Niemczech design

Strony internetowe w Niemczech katalog usług Strony internetowe w Niemczech oferta usług IT Strony internetowe w Niemczech strona kafelkowa

Strony internetowe w Niemczech kafelkowa oferta produktów Strony internetowe w Niemczech oferta w postaci kafelek Strony internetowe w Niemczech katalog ofert :)

Kompleksowa oferta usług

Strony niemieckie i na Niemcy

Oferujemy profesjonalnie i kompleksowo wsparcie biznesu nie tylko w zakresie stron www, ale też tworzenia treści i materiałów marketingowych. Zakładanie strony internetowej to tylko jeden z wielu elementów funkcjonowania na niemieckim rynku. Tworzymy całościowy wizerunek, możemy zaprojektować ulotki, foldery, katalogi, stoiska reklamowe, oklejenie pojazdów, teczki ofertowe, logo, rebrandnig marki etc. strona internetowa jest tylko elektronicznym zwieńczeniem szeregu działań, ale też drogowskazem z i do którego prowadzą wszystkie reklamowe ścieżki.