Budowa sklepów internetowych

Mamy wieloletnie doświadczenie i wiedzę w tej branży. Do tego oferujemy kompleksową obsługę począwszy od wykonania sklepu po przygotowanie treści, zdjęcia produktowe, filmy instruktażowe oraz wsparcie pozycjonerskie. Do tego służymy też radą przy funkcjonowaniu na rynkach zachodnioeuropejskich, ze szczególnym uwzględnieniu obszarów niemieckojęzycznych.

Sklep internetowy

Składowe

1. Prestashop

Projektowanie sklepów internetowych opieramy głównie o oprogramowanie PrestaShop. To rozbudowane środowisko z dużą ilością towarzyszącego oprogramowania i modułów pozwalających dopasować Państwa biznes do już istniejących rozwiązań na rynku, czy to w postaci programów księgowo-magazynowych, czy to w modułach spójnych z firmami kurierskimi, płatnościami online, z obszaru seo czy też marketingu i wsparcia pozakupowego.

2. Moduły rabatowo-lojalnościowe

Nasze systemy sprawdzają się w przypadku klienta detalicznego jak i hurtowego. Systemy rabatowo-lojalnościowe pozwalają na elastyczne relacje między biznesowymi partnerami oraz klientami indywidualnymi. Definiują odpowiednie grupy rabatowe czy to na konkretny produkt czy tez grupę asortymentową. Rabaty można przypisywać kwotowo lub procentowo.

3. Eksport i import danych w sklepie

Istnieje możliwość przeniesienia treści i produktów z Państwa dotychczasowego sklepu na nowoprojektowany, dzięki temu oszczędzają Państwo czas i przyspieszają oddanie gotowego sklepu.

4. Integracja sklepu internetowego z systemami księgowo-magazynowymi

Można zintegrować Państwa sklepy internetowe z systemami księgowo-magazynowymi np. z Subiektem, Symfonią, Wapro, Navireo oraz z praktycznie wszystkimi ogólnodostępnymi formami płatności online od paypala po przelewy24, payu czy paynow. Każdy szanujących się twórca oprogramowania peryferyjnego związanego z funkcjonowaniem sklepów ma w swoich integracjach uwzględniony system PrestaShop.

5. Multistore i wielojęzyczne sklepy internetowe w jednym panelu

PrestaShop pozwala w formule multistore zarządzać wieloma sklepami w jednym panelu, usprawniając tym samym prace administratora i prowadzenia stanów magazynowych. Różnicowanie cen towarów i usług w zależności od grupy odbiorców lub klientów, prowadzenie różnych sklepów internetowych obsługujących różne waluty i wersje językowe, dzięki czemu otwierają się nowe rynki zbytu w ramach tej samej marki, ale z wykorzystaniem np. innego brandu. Dotyczy to też obsługi w wielu walutach i np. różnicowaniem cen.

6. Wyszukiwarka i wylistowywarka

Rozbudowana wyszukiwarka i wylistowywarka pozwala na czytelna formułę poruszania się w gąszczu różnorakich produktów niezależnie od branży i oferowanego rodzaju asortymentu i tak zarówno kwestie rozmiarów, wagi, ilości czy przedziałów cenowych mogą być uwzględniane dla wygody kupującego w Państwa sklepie internetowym.

7. Zewnętrzne platformy e commerce

Sklepy internetowe projektowane na PrestaShop pozwalają na integrację z zewnętrznymi platformami sprzedażowymi począwszy od rodzimych; Allegro, Ceneo, Skąpiec, Nokaut, Okazje, Empik i wiele innych.

8. Pozycjonowanie i seo

Przyjazne adresy url, wsparcie i optymalizacje seo. Tagowanie produktów Liczne moduły ułatwiające obsługę ww działań.

9. Obsługa klienta i zamówień

Wystawianie faktur, do pobrania jako PDF, zarządzanie zamówieniami, newsletter, śledzenie przesyłki, powiadomienia sms, obsługa kodów kreskowych.

10. Inne

System komentarzy, analizy zamówień, banery, dodatkowa prezentacja produktów, analiza porzuconych koszyków, komunikatory i social media.

sklep internetowy e commerce prestashop

Budowa sklepów internetowych

to proces. Wymagający zaangażowania zarówno wykonawcy jak i docelowego użytkownika.

Dopasowanie sklepu internetowego tak by był najefektywniejszy zaczyna proces analizy stanu obecnego, oferowanych produktów, konkurencji i otoczenia biznesowego. To na styku tych obszarów kształtujemy razem z Państwem przyszły wizerunek i funkcjonalności. Wiele z nich zostało wymienionych w powyższych punktach. Są jednak działania nie objęte standardowymi modułami.

Indywidualne moduły sklepowe

Specyfika wielu branż jak i unikalne potrzeby właścicieli czy administracji powodują, że standardowe schematy postępowania wymykają się ogólnodostępnym modułom w oprogramowaniu open source. Dlatego możemy stworzyć dedykowane rozwiązania czy to od zera czy też przebudowujące posiadane oprogramowanie, ma to często nierozerwalny związek z dodatkowymi kosztami, mogącymi być jednak uzasadnionymi jeżeli znacznie usprawniają funkcjonowanie sklepu internetowego.

Presta shop

Wykorzystywane przez nas oprogramowanie Presta Shop to nie jedyne, ale niewątpliwie najpopularniejsze rozwiązanie z obszaru darmowego systemu sklepowego. Szerokie zaplecze w postaci społeczności rozwijającej ten system pozwala skorzystać ze sprawdzonych elementów jak również liczyć na międzynarodowe wsparcie techniczne wielu osób i firm mających doświadczenie w projektowaniu sklepów internetowych.

E sklep to w znaczne wsparcie, ale też i czasami główne źródła funkcjonowania wielu biznesów, dlatego warto by był nie tylko sprawny od strony technicznej, ale też posiadał indywidualny projekt szaty graficznej. Na tyle na ile to możliwe, albowiem specyfika sklepów internetowych powoduje, że niektóre elementy powinny być intuicyjne i wynikać z dotychczasowych doświadczeń klientów. To tym bardziej utrudnia tworzony projekt graficzny, ale i daje satysfakcje, gdy tworzymy skuteczne narzędzie pozwalające odnaleźć się pośród konkurencyjnych rozwiązań.

Zapraszamy do współpracy.

tworzenie sklepów internetowych

Waldemaro
Mocno metalowa zawartość oferty dodatkowo wzmocniona szarościami i przełamującym schemat tłem w banerze górnym tworzy przestrzenny charakter prezentacji, do tego uwypuklonej trójwymiarowym ujęciem produktów w górnych rejestrach strony nieco zmienia optykę i zachęca do przewijania strony, gdzie poza standardową ofertą tekstową są też kolejne zdjęcia, które dla znających branżę są rozpoznawalnym znakiem. Zdjęcia również utrzymane w kolorach szarości by oddać jednolity, mocny charakter przekazu. 
Grupa KIM
Minimalistyczna w wyrazie strona www grupy zajmującej się szeroko pojętą ofertą aut ze stajni VW i Skody oraz usług. Czwórpodział na stronie bardziej obrazuje zestawienie ze względu na zakres oferty aniżeli geograficzną lokalizację, choć i to została oznaczona. Każdy dział symbolicznie reprezentuje zdjęcie, będące wspólnym, graficznym mianownikiem dla każdego obszaru oraz szczegółowe menu dostępne po kliknięciu, w którym każdy link prowadzi do niezależnej strony. Ciemne kolory półprzeźroczystej apli uwypuklają nazwę działu i czynią stronę mniej krzykliwą.
Plastmat
Bogata oferta w schludnym opakowaniu. Mnogości planowanych asortymentów i ofert towarzyszy dopełniająca grafika wsparta na ograniczonej liczbie braw, spójnych z kolorami firmowymi. Dzięki temu zdjęcia i oferta produktów nie mając graficznej konkurencji dobrze prezentują się w layoucie serwisu. Całości dosmacza zdjęcie w tle, w lekki sposób nawiązujący do otworów okiennych czy drzwiowych. Dzięki powtarzalności tego wzoru warstwa informacyjna nie dominuje nad przekazem estetyczny, w którym to celu została użyta, zarówno w niedopowiedzianej, przyciętej od góry formie jak i w skromnym graficznie entourage, nawiązując do kolorów strony.
Alma Decoria
Ascetyczna forma wyrazu, będąca w kontrze do barokowego charakteru produktów opiera się o głęboki biskupi kolor, nadając tym samym stronie ekskluzywnego rysu, wykorzystującego skojarzenia ze bogactwem i przepychem. Podobne znaczenie spełniają dobrane, w treści i menu, czcionki, które pozostając w internetowych standardach, nie są zbyt często używane, przez to podkreślają unikalność wizerunku. Eklektyczności strony dodaje modernistyczny układ z asymetrycznym wyróżnieniem treści, dzięki czemu można było nie korzystać ze zdjęć, zadowalając się ich prezentacją w katalogu produktów.
Zauberbraut
W zlaicyzowanych społeczeństwach zachodu młode panny nadal marzą o bajkowym ślubie w niepowta-rzalnym anturażu, który buduje między innymi suknia ślubna wraz z dodatkami. Strona Zauberbraut odwołująca się do tej potrzeby wykorzystując dość ascetyczną formę przekazu wynikającą z dominanty głównego zdjęcia, będą-cego leitmotivem wizerunku i jednocześnie misją firmy. Design strony to balans między obecnie obowiązującą stylistyką w branży na rynku szwajcarskim a potrzebą wyróżnienia się pośród dość licznej konkurencji. Dlatego otoczenie nawigacyjne posługuje się jednym dodatkowym kolorem tak by prezentowane zdjęcia były wyekspo-nowane w najlepszy z możliwych sposobów. Rozświetlone szarości mają za zadanie przełamanie, naturalnie nasuwającej się bieli, by uniknąć monotonności przekazu.
Styl Dziecka
Ciepła, pełna ożywczej świeżości, wielokolorowa wizualizacja dziecięcego sklepu, zdominowana przez biel z bogatymi akcentami zielonych, niebieskich i czerwonych dodatków. Clou designu stanowi zwieńczający baner główny z kolekcją tematycznych zdjęć determinujących tematykę strony. Płynne przejścia tonalne, łuki w tle strony jak i gładkie zaokrąglenia przycisków nawigacyjnych i ramek zdjęć charakteryzują kobiecy, przyjazny przekaz layoutu pozwalający dobrze odnaleźć się w takiej stylistyce potencjalnym klientkom sklepu.
Nurek
Nie do uniknięcia na stronie branży płetwonurkowej, asocjacja niebieskości z głębią morskiej otchłani to aksjomat towarzyszący wszelkim przejawom podwodnych działań w internecie. Podobnie i w tym przypadku deep blue przełamany ostrym akcentem w postaci logo i nawigacji kierującej do koszyka, ponadto całości dopełniają zdjęcia uzupełniające wrażenie morskiej toni i kolorystycznie związane z wyznaczoną przez tło i logo linią graficzną mocniejszych akcentów kolorystycznych. Całość lekko zawieszona w wodzie vide leitmotiv zdjęcia z banera zwieńczającego witrynę.