
Program dla drukarni
Oferujemy dwojakiego rodzaju
oprogramowanie dla drukarni.
System ERP i CRM do zarządzania zleceniami i przepływem informacji w drukarni na odcinku Klient - Logistyka - Grafik - Drukarz.
Zalety rozwiązania:
1. Automatyczne delegowanie zadań
w procesie realizacji zlecenia wiele czynności następuje automatycznie, np. powiadamianie o statusie zlecenia, które odnotowuje się w karcie użytkownika, jest przesyłane na email tudzież na smsa. Dostęp możliwy przez smartfona, tablet i oczywiście komputer.
2. Kolejkowanie zleceń lub zadań
czynności przypisane do danego pracownika mogą być zbierane w określonych interwałach czasowych tak by np. rano do godziny 10 miał komplet zadań na resztę dania.
3. Wyliczanie rzeczywistych kosztów produkcji
na podstawie wprowadzonych kosztów materiałowych, zaangażowanych w proces pracowników, wykorzystanych maszyn i przypisanego do danego zlecenia łącznego czasu pracy.
4. Raporty finansowe i techniczne
pozwalające na analizę zyskowności wytwarzanych produktów, ocenę wydajności pracowników, zmian czy zakładów a w wyniku tego optymalizacja i skuteczne planowanie procesów poszczególnych procesów produkjci.
5. Historia realizacji zlecenia i zamówień klienta
możliwa jest również analiza ze względu na czynność czy produkt w zadanym czasie.
6. Inne nietypowe rozwiązania
bazujące na specjalnych potrzebach, życzeniach wynikających z unikalnego charakteru funkcjonowania firmy
Oprogramowanie dla drukarni
w wersji sprzedażowej od strony klienta, przyjmujące najczęściej postać sklepu z możliwością wyboru-kalkulacji produktu, zamówienia i dokonania płatności.
Zalety rozwiązania:
1. Czytelna prezentacja produktów
w postaci listy nakładów z bezpośrednim dodaniem do koszyka, dzięki temu klient może błyskawicznie ocenić jaka technika druku i jaki nakład jest dla niego najkorzystniejszy
2. Możliwość szybkich zakupów bez rejestracji konta
dla klientów, którzy nie chcą się rejestrować w systemie sklepu, dzięki temu nie zrezygnują z zakupów
3. Możliwość dołączania plików z projektami bezpośrednio z formularza zamówienia
klient w łatwy i wygodny sposób może dołączyć pliki z projektami do realizacji
4. Rozbudowany panel klienta
zarejestrowani klienci mają pełny dostęp do swoich danych oraz do zamówień
5. Powiadomienia mailowe na każdym etapie realizacji zamówienia
klienci są informowani na bieżąca o zmianach statusu zamówień, dzięki temu zawsze wiedzą co dzieje się z zamówieniem
6. Płatności online
klienci mogą korzystać z płatności elektronicznych payu, paypal, dotpay, visa i wiele innych
7. Możliwość nieograniczonej zmiany parametrów produktów
drukarnia może w łatwy sposób dostosowywać oferowane produkty do wymagań klientów
8. Szybkie i proste wprowadzanie kalkulacji cen produktów
drukarnia dla wybranych parametrów może tworzyć dowolna liczbę pozycji nakładów
9. Integracja z programami księgowymi
pozwalającymi na wygenerowanie własnego api do komunikacji np. Subiekt
Sklep dla drukarni wielkoformatowej i klasycznej
Responsywny, łatwo nawigowalny sklep z niezbędnym zakresem usług. Dostępny z urządzeń mobilnych. Możliwość samodzielnego definiowania kombinacji danego produktu pozwala na elastyczne rozbudowywanie sklepu o kolejne produkty. Definiowanie danych właściwości umożliwia również ustawianie ich domyślnych parametrów.
Forma przesyłania plików nie wymaga specjalnych zabiegów, wystarczy przeciągnąć plik na szare pole by wgrał sie na serwer.
Pliki nawet do 1 GB!
Od strony administratora każdy plik posiada unikalną nazwę przypisaną do danego zamówienia, tak by był łatwo rozpoznawalny pośród zleceń.
Sklep zawiera popularne formy płatności i łatwą możliwość rozbudowy o kolejne ich rodzaje. Zarządzanie całością jest typowe dla sklepów internetowych wraz z rozbudowanym modułem powiadomień, zestawień sprzedaży i statystyk.
Możliwość utworzenia wersji obcojęzycznych w oparciu o jeden panel do zarządzania zawartością do tego bogata formuła regulowania elementów SEO odpowiedzialnych za pozycjonowanie.
Kalkulatory wyliczające - oklejanie pojazdów
Elastyczne narzędzie odciążające handlowca i przygotowujące grunt do zlecenia.
Wybierając odpowiedni model auta można oszacować na podstawie zdefiniowanych obszarów oraz doboru rodzaju oklejenia, koszty pracy i materiałów.
Doskonałe narzędzie wewnątrz firmy, przyspieszające wycenę zadania, ale i przydatne dla pośredników i współpracujących półprofesjonalistów, którzy na tej podstawie będą mogli ocenić zakres prac.
Program erp do zewnętrznych kalkulacji
Istnieje możliwość ograniczenia części kalkulatorów tylko do użytku wewnętrznego tudzież wydzielenia na zewnątrz o zmiennych parametrach. Tworząc tym samym system o szerszym zasięgu i dostępnym dla firm trzecich poszerzając tym samym zakres zleceń również o potencjalne, konkurencyjne firmy.
Sprawdź też co to jest mem internetowy.











