Portfolio
Carsharing w estetycznej, wizytówkowej odsłonie, opartej o mocne, zdecydowane, czarne tło na którym prezentowany jest prosty przekaz wraz z aktywnymi aplikacjami na komórki.
Katalog produktów producenta zniczy i akcesoriów. Wizualizacja o nieco artystycznym, abstrakcyjnym "zacięciu", ale w niezbyt rozbuchanej formie. Dominanta szarości wynikająca z produkcyjnego charakteru profilu firmy, opiera się w dużej mierze o biel, na której relatywnie czytelnie prezentują się liczne tabelki z właściwościami produktów.
Soczysta kolorystycznie w zakresie prezentowanych zdjęć, nie przeładowana w tle pozwala zapoznać się z treścią w tym prostym kalkulatorem do wyliczania obwodu i powierzchni. Zakres kluczowych grup asortymentowych i usług wzmocniona zdjęciem znajduje się już na stronie głównej.
Klasyczna w stylu strona i funkcjonalności sklepu, czysta i schludna z imperatywem nieprzygniecenia kolorami, zawartych pro sprzedażowych informacji.
Oczywista w warstwie kolorystycznej dominanta niebieskiego koloru, uwypuklona ciemnym tłem dodatkowo podkreśla smaczny charakter produktów i zdjęć je "opisujących".
Przestrzenna za sprawą bieli i niebieskości oraz uporządkowana poprzez zamknięcie informacji w blokach informacyjnych i układu aut w banerze górnym. Całość z nadrzędnym celem czytelności i nieprzeładowania, stąd uwypuklenie kluczowych elementów bod banerem głównym.
Minimalistyczna w wyrazie strona www grupy zajmującej się szeroko pojętą ofertą aut ze stajni VW i Skody oraz usług. Czwórpodział na stronie bardziej obrazuje zestawienie ze względu na zakres oferty aniżeli geograficzną lokalizację, choć i to została oznaczona. Każdy dział symbolicznie reprezentuje zdjęcie, będące wspólnym, graficznym mianownikiem dla każdego obszaru oraz szczegółowe menu dostępne po kliknięciu, w którym każdy link prowadzi do niezależnej strony. Ciemne kolory półprzeźroczystej apli uwypuklają nazwę działu i czynią stronę mniej krzykliwą.